Tonton isteri ketenteraan ini mengejutkan suaminya dengan berita bayi yang besar di rumahnya

Oh sayang! Isteri ketenteraan California baru-baru ini memberikan suaminya kejutan terhadap hidupnya.

Kira-kira seminggu selepas Chris Daugherty dikerahkan ke Pasifik barat pada bulan Januari, isterinya, Natasha, mendapati dia hamil dengan anak keempat mereka. Dia memberitahu HARI INI bahawa walaupun pasangan itu cuba untuk hamil, dia tidak fikir ia akan berlaku sebelum penggunaannya. Pasangan itu pertama kali bertemu di Angkatan Laut apabila Natasha adalah juruteknik sistem maklumat; dia kini bekerja sebagai jururawat sambilan untuk klinik pemulihan dadah dan alkohol.

Isteri ketenteraan mengejutkan suami dengan berita kehamilan semasa pulang ke rumah

Jul.11.201700:55

Natasha, 28, pada mulanya meminta Chris memberi panggilan supaya dia boleh berkongsi berita yang menarik itu. Tetapi pada pemikiran kedua, dia memutuskan untuk mengejutkannya apabila dia akan kembali enam bulan kemudian.

Natasha Daugherty hid her pregnancy from her husband while he was deployed
Natasha Daugherty

“Dari saat itu saya telah melabur dalam membuat rahsia ini,” katanya kepada HARI INI. Ibu yang bijak melakukan segala-galanya untuk memastikan kehamilannya terkejut Apabila memaparkan gambar di Facebook, dia secara strategik memegang hak perempuan berusia 18 bulan ke atasnya perut – yang meliputi benjolan perutnya yang semakin meningkat.

Natasha Daugherty hid her pregnancy with strategic photos
Natasha Daugherty memegang gadis kecilnya ke perut untuk membantu menjaga kehamilannya terkejut.Natasha Daugherty

Setiap kali dia Skyped dengan Chris, Natasha melakukan yang terbaik untuk memastikan dia tidak menumpahkan kacang-kacangan. Dia memberitahu HARI INI dia juga pergi sejauh memegang bir kawan dalam foto Facebook untuk memastikan kehamilan itu terkejut!

Pada 23 Jun, selepas enam bulan menyimpan rahsia besar (dan berkembang!), Sudah tiba masanya untuk mendedahkan yang besar; Chris, 27, pulang ke Temecula di California Selatan, dan isterinya 7 1/2 bulan mengandung. Pada ketika ini, rakan dan keluarga pasangan berada di rahsia dan menangkap keseluruhan kejutan pada video, yang disiarkan ke Facebook.

Tentera wife surprises husband with pregnancy at homecoming
Natasha Daugherty terkejut dengan suaminya, Chris, ketika pulang ke rumahnya pada 23 Jun.Natasha Daugherty

Dalam video, yang telah dilihat lebih daripada 190,000 kali, anak-anak pasangan itu berlari untuk menyambut ayah mereka dahulu. Selepas mereka memeluk, Natasha dilihat di sisi, memegang tanda di atas perutnya dengan perkataan “Selamat datang di rumah ayah ayah” yang ditulis di atasnya. Apabila dia pergi untuk memeluknya, Natasha menurunkan tanda itu – dan Chris kelihatan keliru. “Adakah itu nyata?” Dia bertanya, terkejut. “Adakah awak serius?”

Natasha Daugherty hid her pregnancy until her husband's homecoming
Natasha Daugherty ditunjukkan dengan benjolan bayi cantiknya!Natasha Daugherty

“Pada mulanya saya jelas terkejut, seperti yang anda dapat lihat dalam video – saya tidak tahu!” Chris memberitahu HARI INI. “Ia adalah satu kekeliruan yang cukup hebat yang berlaku di sini, saya mencetuskan perutnya memikirkan mungkin dia bermain tipu pada saya, tetapi saya sedar dengan cepat bahawa dia mengandung.”

Sekitar seminggu kemudian, pasangan itu meraikan satu lagi kejutan – pada pesta jantina yang mendedahkan! Selepas bermunculan beberapa belon, mereka tahu mereka menjangkakan bayi perempuan pada akhir bulan Ogos. Chris akan pulang ke kelahirannya, dan tidak akan dikerahkan semula sehingga awal tahun depan.

Suami yang gembira memberitahu kami bahawa dia suka menjadi ayah: “Saya mempunyai tiga (anak-anak) yang kini jadi keempat akan menambah keseronokan dan kegilaan!” Katanya..

“Saya tidak tahu bagaimana dia menyimpan rahsia itu,” katanya. “Itu adalah masa yang lama untuk menyimpan rahsia itu!”

Tahniah, Natasha dan Chris!