Tonton Hoda Kotb memberitahu pasangan ini impian pengangkatan mereka telah menjadi kenyataan

Stacy dan Frank Parrado baru merayakan 10 tahun perkahwinan – tetapi hari ulang tahun mereka hadir baru-baru ini melalui berita yang mereka terima dari sauh TODAY.

Pasangan New Jersey menganggap mereka sedang duduk untuk bercakap tentang proses pengambilan yang sukar semasa wawancara dengan Hoda Kotb, yang menjadi ibu bapa kali pertama dirinya tahun lalu melalui pengangkatan. Tetapi Hoda mengejutkan mereka.

Tonton Hoda Kotb memberitahu pasangan ini impian pengangkatan mereka telah menjadi kenyataan

Mac.09.201805:37

Frank dan Stacy berkahwin pada usia 20-an, memikirkan mereka akhirnya akan mempunyai anak selepas mereka berpeluang menikmati menghabiskan masa bersama sebagai pasangan. Mereka pertama kali cuba mengembangkan keluarga mereka kira-kira lima tahun yang lalu, tetapi ketika mereka gagal hamil, pasangan itu beralih ke pakar kesuburan dan belajar tentang komplikasi dari rawatan kanser zaman kanak-kanak Frank.

“Ia adalah satu bola sepak yang kami fikir tidak akan berada di sana kerana saya berusia 6 tahun pada masa itu,” katanya. “Mereka hanya berkata kadang-kadang, memandangkan kemoterapi, ia hanya mempunyai kesan jangka panjang, jadi kami mengambil gelung.”

Berita itu menghancurkan pasangan itu, terutama Stacy.

Tonton Hoda Kotb tell this couple their adoption dream has come true
Frank dan Stacy Parrado, setelah mempelajari agensi adopsi mereka memadankan mereka dengan seorang anak.HARI INI

“Saya benar-benar merasakan seperti saya berharap ia adalah saya, bukan dia, kerana saya tahu ia menyakiti dia benar-benar tidak baik,” katanya berkata, mendapat emosi di memori.

Pasangan itu mengambil sedikit masa untuk menyerap berita itu dan berfikir tentang bagaimana untuk meneruskannya. Adopsi seolah-olah seperti langkah seterusnya semulajadi, terutamanya sejak ibu dan ibu Stacy telah diterima pakai.

“Nenek saya tidak boleh mempunyai anak jadi saya sudah biasa dengan pengangkatannya dan selepas beberapa ketika, kami bercakap mengenainya dan kami berkata ia adalah laluan yang kami fikir akan menjadi cara yang sangat baik untuk kami,” katanya..

Pasangan itu memulakan kerja kertas, melalui pemeriksaan latar dan lawatan ke rumah dan, setelah diluluskan oleh agensi adopsi, memulakan bahagian paling sukar: menunggu.

“Ada hari yang baik dan ada hari yang buruk. Terdapat beberapa hari apabila anda tertanya-tanya berapa banyak lagi yang anda boleh pergi, “kata Frank. “Kami saling mendorong antara satu sama lain.”

Dan ketika Hoda mengejutkan mereka dengan berita gembira: “Saya fikir hari ini hari ini.” Pasangan itu telah dipadankan, Hoda mendedahkan, dan seorang bayi perempuan akan segera menyertai keluarga mereka.

Tonton Hoda Kotb tell this couple their adoption dream has come true
Pasangan itu bertemu dengan anak perempuannya, Addison Emily.HARI INI

Satu minggu selepas Hoda memberikan berita gembira kepada mereka, akhirnya mereka bertemu dengan anak perempuan mereka, Addison Emily.

Tonton Hoda Kotb tell this couple their adoption dream has come true
Keluarga Parrado yang baru diperluaskan!HARI INI

“Kami hanya berdoa bahawa dia mempunyai kehidupan yang penuh dengan kebahagiaan dan kesihatan yang baik,” kata Frank. “Kami tahu dia akan mempunyai banyak cinta di sekelilingnya.”

Hoda Kotb: Buku baru saya adalah surat cinta kepada anak perempuan saya, Haley Joy

Mac.06.201803:42