Tonton drummer 1 tahun ini

Kebanyakan kita pada usia 1 masih belajar berjalan, tetapi tidak budak kecil ini.

LJ adalah seorang kanak-kanak berusia 1 tahun dari California Selatan yang tidak dapat mengekalkan tangannya dari drum, dan dia mendapat denyutan! Video, yang disiarkan oleh bapa LJ, Justin Wilson, 35, telah menembusi lebih daripada 1 juta pandangan sejak ia diposkan ke Facebook minggu lalu.

Tonton budak lelaki berusia 1 tahun ini di atas gendang

Jun.27.201600:51

Ia selamat untuk mengatakan muzik dalam darah LJ – kedua-dua ibu bapanya adalah pemuzik. Justin Wilson memainkan piano dan isterinya, Shelana Wilson, 31, adalah penyanyi.

“Saya tidak bermain gendang dan isteri saya, jadi lebih istimewa bahawa ia hanya di dalamnya,” kata Justin Wilson HARI INI..

BERKAITAN: Anak kecil ini membenci cranberry tetapi tidak boleh berhenti memakannya

LJ mula bermain drum pada 13 bulan, walaupun dia telah mengetuk kakinya dan bertepuk tangan ke pukulan sejak dia berusia 4 bulan.

Walaupun LJ sentiasa mempunyai gendang tangan, seperti bongos, ibu bapanya berkata pada suatu malam dia mula memainkannya seperti set gendang yang benar, dan di sinilah ia bermula. Wilson pergi ke Amazon malam itu dan memerintahkan LJ kit gendang.

“Sebaik sahaja dia mendapat beberapa tongkat di tangannya, sudah jelas bahawa dia berbakat,” kata Wilson. “Saya seorang pemuzik jadi saya seperti ‘siapa’ – dia melakukan sesuatu yang cukup rumit.”

BERKAITAN: Selena Gomez mempunyai tarian lucu dengan Audrey Nethery, penyakit luka yang berusia 7 tahun

Wilson dan LJ suka mengadakan sesi jam bersama.

“Dia begitu keren,” kata Wilson. “Saya secara sah berseronok dengan anak saya yang berusia 1 tahun.”

Pada masa ini, muzik kegemaran LJ adalah oleh kumpulan jazz Snarky Puppy, tetapi dia menikmati genre lain seperti Injil dan, lebih baru, opera.

Walaupun ia tidak jelas apa yang akan berlaku untuk LJ, ibu bapanya hanya menikmati perjalanan.

“Kami pasti jenis untuk membiarkan dia memikirkannya dan memberikannya apa sahaja yang diperlukannya,” kata Wilson. “Sekarang, ini hanya bersenang-senang.”

Semak laman Facebook LJ untuk lebih banyak muzik dari sedikit kecurigaan!

Joy Surgawi mengejutkan KLG dengan lagu-lagu manis

17hb. 17hb03:14