Thomas Rhett: Anak angkat kami selalu dimaksudkan untuk menjadi ‘kami’

Penyanyi Thomas Rhett mendapat sepakan dari reaksi anaknya Willa Gray yang berusia 2 tahun setiap kali dia mendengar muzik.

“Jika saya hanya mengambil gitar, Willa mula menari, dalam darahnya,” bintang negara, 28, baru-baru ini berkongsi majalah People.

View this post on Instagram

The perfect Chicago day🙌🏼

A post shared by ThomasRhettAkins (@thomasrhettakins) on

Cinta cinta muzik Willa Grey adalah satu-satunya sebab mengapa dia bersesuaian dengan Rhett dan isterinya, Lauren, 28, ketika mereka mengadopsi dia pada bulan Mei 2017. Melihat kembali, Rhett percaya anak kecil yang dilahirkan di Uganda sentiasa bermaksud menjadi anak mereka.

“Kata ‘diterima pakai’ tidak masuk akal di kepala saya lagi,” katanya. “Saya tahu bahawa ia berlaku dan saya masih ingat dengan jelas, tetapi ia kelihatan seperti dia selalu berada di sini. Walaupun Willa Grey berasal dari (a) bahagian seluruh dunia, dia adalah milik kita dan ia berasa seperti dia tidak pernah tidak. “

Tiga bulan selepas pasangan itu dibawa ke rumah Willa, Lauren melahirkan anak perempuan kedua, Ada James, yang baru saja bertukar menjadi 1. Sekarang adik-beradik itu “adalah dua kacang polong dalam pelbagai masalah bersama,” kata Rhett.

Walaupun gadis-gadis itu telah memukul jalan dengan ayah pemuzik mereka – walaupun muncul di panggung dengannya – di rumah di Nashville mereka hidup “kehidupan biasa,” menghabiskan banyak masa di luar alam.

Penyanyi itu berkata beliau dan isterinya mahu anak perempuan mereka berkembang menjadi bangga dengan siapa mereka dan di mana mereka berasal – dan untuk Willa Grey, yang juga bermaksud kebanggaan dari Uganda.

“Saya berharap Tuhan memberikan saya semua alat yang betul untuk menaikkan Willa Gray untuk mengetahui bahawa tidak kira di mana dia berasal, dia adalah anak kami, dan kami mahu dia menyatakan kepelbagaiannya,” katanya. “Dia dari Tennessee dan dia dari Uganda dan saya mahu dia bangga dengannya.”

Di atas semua, kata Rhett, pasangan itu mahu gadis-gadis mereka tahu mereka dicintai “melampaui apa-apa lagi yang ada di dunia ini.”

Thomas Rhett bercakap mengenai keluarganya dan album barunya

Jun.06.201801:32