‘Tertutup hingga Kesyukuran’: Ibu membersihkan ruang tamu, memberi amaran kepada anak-anak untuk keluar

Kesyukuran ini, ibu dari empat Michele Keylor akan habis – menganjurkan kira-kira tiga puluh orang untuk makan malam bercuti di rumahnya di Ohio.

Tetapi satu perkara yang Keylor enggan membelanjakan tenaga tambahan pada berulang kali membersihkan rumahnya sebagai persediaan untuk hari besar.

Awal bulan ini, Keylor melakukan beberapa “pembersihan serius” di ruang tamunya – karpet pembersihan yang mendalam, menghilangkan kesan dari perabot, dan mendapatkan ruang dalam keadaan sempurna untuk menghiburkannya. Keylor kemudian mengetuk bilik itu, menggantungkan tanda untuk anak-anaknya membaca, mengisytiharkan bahawa ruang itu ditutup.

Michele Keylor cleaned her living room in preparation for Thanksgiving on November 5, then hung this sign closing the area off to her four kids until the holiday.
Michele Keylor membersihkan ruang tamu sebagai persediaan untuk Thanksgiving pada 5 November, kemudian menggantung tanda ini menutup kawasan itu kepada empat anaknya hingga percutian.Dengan ihsan Nick Denbow

“Bilik ini telah dibersihkan untuk cuti dan ditutup secara rasmi sehingga Thanksgiving,” kata Keylor pada tanda itu, diikuti dengan syarat khas – seperti pakaian yang baru dibasuh atau baru-baru ini mandi – yang anak-anaknya boleh bertemu untuk meminta kebenaran masuk.

BERKAITAN: Ibu memberitahu keluarga ‘membersihkan diri anda’ dalam keluarga patung Bieber Holderness

Anak-anak Keylor berumur antara 27 hingga 17 tahun, dua daripadanya tinggal di rumahnya setiap hari. Anak lelaki berusia 17 tahun itu, Nick Denbow, menulis tweet mengenai imej itu, bertanya, “Baiklah, bagaimana ibu saya akan menutup ruang tamu sebulan?”

Imej itu telah dikemaskini dan disukai beribu-ribu kali, kata Keylor yang membuatnya dan ketawa anaknya.

“Dengan kata-kata puteri saya yang cantik, cerdas dan sangat merendah diri, ‘Ini adalah perkara yang benar-benar bodoh untuk menjadi terkenal,’ ‘kata Keylor KANAK-KANAK HARI INI..

Keylor with her four children, Andy, 27, Casey, 24, Samantha, 22, and Nick, 17.
Keylor dengan empat anaknya, Andy, 27, Casey, 24, Samantha, 22, dan Nick, 17.Dengan ihsan Nick Denbow

“Kebanyakan ibu bapa boleh dikaitkan kerana menjaga anak-anak dan pembersihan adalah kitaran abadi yang kekal,” kata Keylor. “Ia tidak pernah berakhir dan ia adalah pertempuran yang berterusan untuk ditangkap hanya untuk berkelip dan perlu melakukannya sekali lagi.”

BERKAITAN: Ibu ini menggunakan kaedah yang bijak untuk mendapatkan anak-anaknya untuk melakukan kerja-kerja (setiap hari!)

Keylor berkata bahawa anak-anaknya tahu nota itu dimaksudkan untuk menjadi lucu, tetapi juga mengatakan mereka tidak ragu-ragu dia serius untuk menjaga bilik bersih untuk percutian.

“Saya lakukan lebih awal seperti yang saya boleh supaya kita boleh makan dan melawat,” kata Keylor. “Pembersihan dilakukan lebih awal juga … nota itu bertujuan untuk menjadi peringatan lucu bahawa bilik itu bersih dan ia perlu kekal seperti itu. Saya tidak mempunyai masa untuk membersihkan tapak kaki kotor dari permaidani atau tumpahan makanan dari perabot itu. “

Keylor with her son Nick Denbow, who tweeted the viral photo of his mom's living room sign.
Keylor dengan anak lelakinya Nick Denbow, yang menulis tweet foto viral tanda ruang tamu ibunya.Dengan ihsan Nick Denbow

Denbow berkata dia tahu ibunya serius untuk menjaga bilik bersih, tetapi tidak pernah mengharapkan dia akan menutupnya.

“Saya katakan dia dibenarkan … ruang tamu itu agak kemas,” kata Denbow.

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan buletin TODAY! Daftar di sini