Serena Williams melahirkan seorang bayi perempuan, kata kakak Venus

Serena Williams telah melahirkan seorang bayi perempuan!

Serena Williams melahirkan seorang bayi perempuan, saudara perempuan Venus mengesahkan

02.02.201700:29

Tenis hebat menyambut anak pertamanya dengan tunangnya, pengasas bersama Reddit, 34, Alexis Ohanian, pada hari Jumaat. “Saya sangat teruja. Kata-kata tidak dapat dijelaskan, “kata kakaknya, Venus, mengesahkan berita itu kepada ESPN sebelum mengambil mahkamah untuk perlawanan Terbuka A.S. di New York pada hari Jumaat. Nama bayi belum didedahkan.

Serena Williams dan tunang Alexis Ohanian mengalu-alukan anak pertamanya pada hari Jumaat.Getty Images

Jurulatih Serena Williams, Patrick Mouratoglou, juga mengesahkan berita gembira di Twitter Jumaat.

Anugerah dari selebriti yang dicurahkan dengan Beyonce, Ciara dan legenda tenis, Billie Jean King, menyampaikan tahniah mereka kepada ibu bapa yang baru:

Untuk mempersiapkan kelahiran, dia berkonsultasi dengan Reddit, tentu saja, bertanya kapan untuk mengemas beg hospital dan apa yang perlu dimasukkan ke dalamnya.

Ohanian juga mendedahkan beberapa keinginan hamil bulan lalu dalam video yang menunjukkan dia ping untuk asparagus dan artichokes.

Williams, 35, mengumumkan kehamilannya pada April, mengambil masa jauh dari dominasi tenis wanita untuk bersiap sedia untuk anak pertamanya selepas terkejut untuk mengetahui dia sedang mengandung.

Serena Williams membuka kehadirannya ke Vanity Fair

Jun.27.201703:05

“(Saya) melakukan dua kali ganda dan hati saya jatuh. Seperti yang dikatakan ia turun,” Williams mendedahkan Vanity Fair. “Oh Tuhan saya, ini tidak boleh – Saya perlu bermain kejohanan Bagaimana saya akan bermain Terbuka Australia?”

Ternyata itu tidak menjadi masalah, memandangkan Williams memenangi gelaran perseorangan Australia Terbuka pada bulan Januari ketika sudah hamil 9 minggu untuk meraih kejuaraan kejuaraan Grand Slam ke-23.

Hamil Serena Williams meminta Reddit ketika membungkus beg hospital

12.12.201700:38

Williams mempunyai musim panas yang sibuk, yang termasuk memberi penghormatan kepada cover Vanity Fair yang terkenal pada musim sejuk Demi Moore yang hamil selama 7 bulan membungkus bonggol bayi telanjang dengan versi sendiri untuk edisi Ogos majalah.

Dia juga melancarkan mandi bayi gaya tahun 1950an, di mana dia disertai oleh skuad gadis yang termasuk pelakon Eva Longoria, penyanyi Ciara, personaliti TV La La Anthony, bekas ahli Destiny’s Child Kelly Rowland, dan tentu saja kakaknya, Venus.

Tahniah kepada pasangan yang bahagia!

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.