Senarai baldi musim panas bayi anda: 20 aktiviti yang menyeronokkan anda berdua suka

Pada senarai tugas bayi anda pada musim panas ini? Berseronok! Kami mempunyai 20 cara kreatif untuk memanfaatkan cuaca panas bersama.

Pergi berenang
Sebaik sahaja bayi anda menguasai kawalan kepala-biasanya sekitar enam bulan-anda boleh membawanya ke dalam air untuk mencelup. Pastikan anda memberi banyak masa untuk menyesuaikan diri di dalam air dan bermula dengan gerakan lembut, seperti bobbing atau bergoyang dari sisi ke sisi. Kemudian, apabila dia menetap di dalamnya, kedua-dua anda boleh menaikkan faktor keseronokan dengan menyanyikan lagu, meniup gelembung atau percikan. Hanya ingat untuk memohon-dan memohon semula-pelindung matahari dengan SPF sebanyak 30 (bukan bahawa anda memerlukan kami untuk memberitahu anda bahawa).

Nikmati Masa Bak
Tiada kolam renang berdekatan? Tiada masalah! Biarkan percikan bayi anda di dalam tab di dalam rumah. Dia akan mengasihi tubby yang lebih panjang-semua ruang untuk menendang! -Dan mungkin lebih menikmatinya pada siang hari ketika dia sangat bertenaga. Plus, anda boleh menyemak masa mandi dari senarai semasa waktu tidur menggulung.

Baca Buku di Perpustakaan
Memukul pustaka tempatan anda pada hari-hari anjing musim panas adalah tidak ada perasaan. Bayi suka dibaca; membaca di sana tidak akan dikenakan bayaran sepeser pun; dan anda berdua boleh menyerap A / C yang sangat diperlukan, sans bil utiliti yang mahal.

Lawati Zoo
Pasti, dia mungkin tidak tahu orangutan dari lemur, tetapi itu tidak bermakna dia tidak akan senang melihat mereka-dan semua makhluk lain-di zoo. Untuk pertemuan dan sambutan yang lebih dekat dan peribadi, hentikan zoo petting dan biarkan dia merasakan janggut berambut koboi atau jaket bulu domba.

Mempunyai Break Snack Spontan
Pek selimut atau tikar plastik dan beberapa barang yang tidak mudah rosak untuk anda dan bayi anda dalam keranjang penyimpanan kereta dorong anda. Kemudian, berjalan kaki di sekitar kejiranan anda, cari pokok yang besar, rendang dan pesta di atas kapal di bawah.

Pergi ke Kedai Binatang
Langkau ke garisan (dan kemasukan mahal) dari akuarium dan bawa bayi anda ke kedai haiwan kesayangan tempatan sebaliknya. Di sana, dia dapat melihat ikan zip di sekeliling mangkuknya, penyu berayun di bawah batu, dan ketam pertam menari di sepanjang batu.

Tonton Tapak Pembinaan
Siapa yang memerlukan “Bob the Builder” apabila, peluangnya, bayi anda mempunyai benda yang sebenarnya di luar pintu? Letakkan roda anda dengan tapak pembinaan yang aktif dan biarlah anda mengambil satu perbarisan pemuat depan, jentolak dan kren dalam tindakan. Tunjukkan fakta yang menyeronokkan, seperti apa mesin dipanggil, apa warna mereka, dan apa yang mereka digunakan.

Ambil Walk on the Lawn
Rumput yang baru dipotong adalah hari yang pasti untuk indera untuk set bawah satu. Bantu awak mengambil langkah tentatif pertama di atas rumput-dia akan suka bagaimana bilah-bilah lembut merasakan di bawah kaki-dan biarkan dia berbau bau segar.

Beli Kapur Sidewalk-dan Biarkan Dia Main Dengan Ini
Bagaimana kita mencintai anda, kapur kaki? Marilah kita menghitung cara-cara. Sebagai permulaan, ia datang dalam tongkat lemak yang mudah untuk tangan kecil untuk cengkaman. Ia juga meninggalkan tanda terang, tebal dengan usaha yang minimum pada bahagian bayi anda dan mungkin bahagian terbaik-anda boleh mencuci kulit dan pakaian dalam kilat.

Air Scoop dan Dump
Ketik ke dalam cita rasa bayi anda untuk menyelam perkara-perkara dengan aktiviti mudah sejuk ini: Isikan tong dengan air, dan biarkan dia mengambil dan membuang cecair dengan cawan mengukur. Mata Bonus untuk menambah syampu tanpa air mata untuk campuran dan mencipta gelembung gunung o.

Buat Smoothie
Sekiranya bayi anda sudah mula pepejal, cambuk dengan pancutan panas yang menggunakan buah segar, seperti pisang dan blueberries. Ia juga cara yang menyeronokkan untuk menyelinap dalam vitamin tambahan!

Pasaran Peladang
Lawatan ke pasar petani adalah win-win-anda akan menumpukan pada buah-buahan dan sayur-sayuran segar dan bayi anda akan melihat sendiri pelbagai jenis warna dan tekstur. Biarkan dia menjalankan jari-jarinya di sepanjang rabung lobak merah; menggelitik pipinya dengan sekumpulan pasli segar; atau menunjukkan blueberry biru yang mempesonakan, kentang coklat berdebu, dan strawberi merah muda ruby.

Pergi berjalan kaki alam
Simpan ini untuk waktu awal pagi atau petang atau apabila bayi anda lebih teruk. Letakkan topi matahari kepadanya, tali dia dalam pembawa, dan tekan laluan semula jadi di kawasan anda. Beritahu dia tentang pemandangan (pokok, rama-rama, bunga) dan bunyi (burung berkicau, kapal terbang di atas kepala, daun berderak). Dia mungkin tidak faham apa yang anda katakan sekarang, tetapi dia akan dapati bunyi suaramu dan gerakan goyang yang lembut di dalam pembawa yang menenangkan.

Bermain di lumpur
Debu kecil boleh menjadi baik untuk bayi. Letakkan pakaian anda dengan pakaian yang telah melihat hari-hari yang lebih baik dan kepala di luar dengan baldi dan pili atau sudu sup. Tambah beberapa air ke dalam tampang kotoran di halaman belakang, atau biarkan dia bermain dengan hos Taman dan buat ludap lumpur sendiri. Dia akan suka membuat keadaan huru-hara, dan ia adalah cara yang baik untuk dia berehat di luar.

Pantai DIY
Tidak boleh ke pantai pada musim panas ini? Buat satu di rumah dengan projek mudah ini: Isikan kolam kiddie dengan pasir (boleh didapati di kebanyakan kedai berkebun atau pembaikan rumah), melemparkan beberapa bekas penyimpanan plastik dan cawan, dan biarkan bayi anda longgar bermain.

Blow Bubbles
Beli cecair gelembung pra-dibuat-atau buat sendiri-dan kumpulkan tongkat-tongkat yang berbeza-beza saiz dan bentuk. (Petunjuk: Ramai barangan rumah setiap hari, seperti sudu slotted atau corong, boleh berganda sebagai tongkat.) Ambil tempat di luar dan tampan aliran gelembung yang mantap untuk bayi anda menangkap dan pop. Terangkan kegembiraan.

Semak Pesta Negeri
Konsert. Kraf. Haiwan barnyard. Permainan. Tidak ada kekurangan perkara yang sejuk untuk anda dan bayi anda untuk melihat dan lakukan di pesta negeri anda. Rancang untuk berada di sana untuk sehari penuh, jadi bawa makanan ringan dan pelindung matahari. Dan biarkan banyak bilik di dalam kereta untuk semua barang rampasan anda pasti akan memenanginya pada pertengahan jalan.

Ambil Tummy Time Outdoors
Masa perut mungkin bukan aktiviti kegemaran bayi anda, tetapi perubahan pemandangan dapat menjadikannya lebih menyeronokkan. Cari tempat yang rindang di halaman belakang rumah anda atau di taman tempatan anda, tersebar selimut besar, dan biarkan dia bersenang-senang berguling-guling dan mengangkat diri dari tanah. Bawa sepanjang playard sekiranya anda berdua mahu mengambil catnap al fresco selepas itu.

Membina Sandcastles
Baiklah, anda akan melakukan kebanyakan mengangkat berat di sini, tetapi bayi anda boleh dikira untuk membantu merosakkan pasir basah semasa anda membentuk struktur. Jika membuat kastil menjadi tua, ambil satu lagi untuk berjalan kaki di sepanjang pantai. Pasir yang sejuk dan basah adalah kelonggaran di hari-hari hangat.

Buat Goop Sendiri
Atau flubber atau lendir atau mainan doh. Ia mungkin kelihatan seperti hasil sampingan sejuk musim sejuk lepas, tetapi bayi suka merasakan rasa dan bau benda itu. Nasib baik, bahan-bahan yang paling banyak berbuih-buih melibatkan beberapa ramuan yang mungkin sudah ada di dalam pantri anda, dan mencambuk batch hanya mengambil beberapa minit.

Satu versi cerita ini mula-mula muncul di iVillage.