‘Semuanya berubah’: Hoda membuka peluang untuk cinta Haley Joy dalam buku baru

Hoda Kotb baru sahaja menerbitkan sebuah buku baru, dan ia mungkin menjadi kegemarannya kerana orang yang mengilhamkannya: Anak perempuannya yang berusia 1 tahun, Haley.

Hoda menjadi ibu pertama tahun lalu pada usia 52 tahun ketika dia mengadopsi Haley. Tidak dapat difahami, peristiwa itu mengubah perspektifnya terhadap kehidupan.

Buku anak baru Hoda Kotb adalah ‘ode to Haley Joy’

Mac.06.201804:33

“Saya pernah berfikir kerja itu adalah perkara yang paling penting di dunia. Saya hanya buat. Tetapi saya tidak tahu apa yang penting sebelum anda datang, “katanya. “Anda tiba dan semuanya berubah.”

Hoda's book cover.
Hoda berkongsi sampul buku anak pertamanya, “Saya Sudah Mencintai Anda Sejak Selamanya.”Zach Pagano / TODAY

Hoda berkata Haley mengilhami buku barunya, “Saya Suka Kamu Selamanya, Selamanya,” frasa yang digunakannya untuk menulis dalam jurnalnya sebelum dia pernah berjumpa dengan anak perempuannya.

“Apabila saya menanti anda, berharap untuk anda, yang ingin anda, saya menulis, ‘Saya telah mengasihi anda sejak selama-lamanya,’ kerana saya mengasihi anda sebelum anda dilahirkan. Dan kita akan saling mencari, “katanya.

Hoda says her daughter, Haley, reminds her
Hoda berkata anak perempuannya, Haley, mengingatkan dia “kegembiraan itu tepat di hadapan anda.”Jordan Matter

“Kadang-kadang semua yang boleh anda lakukan ialah berdoa, berharap, ingin, ingin, bermimpi, dan kemudian tunggu – dan anda tiba.”

Haley Joy, bayi Hari Valentine, dinamakan sempena Komet Halley.

“Kerana anda adalah cahaya yang terang di langit, dan saya menjadi bintang yang lain, dan di sini kita berada di sini, di seberang,” jelas Hoda. “Kami benar-benar sentiasa berhubung dan entah bagaimana kedua-dua lampu ini akan datang bersama-sama dan akhirnya anda dan saya berubah menjadi ‘kami’. ‘

Hoda berkata Haley mempunyai keupayaan “untuk memadam apa yang salah” dengan hanya satu pandangan atau senyuman.

“Ia seperti tongkat sihir, sepertinya hati saya terasa, seperti tangan yang hangat di sini,” katanya sambil meletakkan tangannya di atas dada.

Hoda used to write to Haley in her journal, scribbling
Hoda pernah menulis kepada Haley dalam jurnalnya, menulis “Saya telah mengasihi anda sejak selama-lamanya” kerana dia tahu “anda berada di luar sana di suatu tempat.”Jordan Matter

Hoda, yang menaikkan Haley dengan teman lelakinya, Joel Schiffman, berkata beberapa saat kegemarannya dengan anak perempuannya melibatkan ketika dia mempersiapkan anaknya tidur pada waktu malam.

“Ada sesuatu mengenai anda dan saya dan yang gelap, hanya kami berdua,” katanya. “Saya memegang kamu, dan saya masih berfikir pada diri sendiri, ‘Saya tidak percaya saya akan mendapat anda. Saya mendapat anda. ‘”

Item-item ini dipilih oleh pasukan TODAY kami kerana kami mengasihi mereka – dan kami harap anda juga melakukannya. HARI INI mempunyai hubungan afiliasi, jadi kami dapat memperoleh porsi kecil dari hasil pembelian anda. Item dijual oleh peruncit, bukan oleh HARI INI.

7 foto
Tayangan slaid

‘Anda tiba dan semuanya berubah’: Hoda Kotb bersama anak perempuan Haley Joy