Selepas mencari pasangan yang melakukan dadah, pegawai polis ini menawarkan untuk mengamalkan bayi mereka

Untuk pegawai polis Albuquerque, Ryan Holets, apa yang bermula sebagai hari rutin menggantikan hidupnya.

September lalu, Holets menjawab panggilan mengenai kecurian mungkin berlaku di sebuah stesen minyak.

“Ketika saya keluar dari kereta saya, saya hanya melihat ke kiri. Saya tidak tahu kenapa, tetapi saya lakukan dan terdapat pasangan, seorang lelaki dan perempuan di bank berumput berhampiran tepi stesen gas dan mereka telah hancur, lengan dilancarkan pada lelaki itu dan saya tahu dengan segera bahawa mereka sedang bersiap menembak beberapa narkotik, “katanya pada Megyn Kelly HARI INI.

Dia menghidupkan kamera badannya, mendekati pasangan itu, bernama Tom Key dan Crystal Champ, dan mendapati bahawa Crystal hamil.

“Reaksi pertama saya adalah sedikit kemarahan dan ia keluar dalam apa yang saya berikan kepadanya,” kata Ryan, seorang bapa yang berkahwin dengan empat orang. “Saya memberitahu dia bahawa dia akan membunuh bayi itu dan itu benar-benar mengganggu dia sedikit.”

Keluarga Holets

Crystal, yang hampir ke penghujung kehamilannya, terdesak untuk seseorang mengadopsi anaknya, dia memberitahu Ryan, jadi anak itu tidak akan menjadi sebahagian daripada sistem penjagaan angkat dan boleh dibesarkan di rumah yang stabil, penyayang.

Holets melihat segera bahawa Crystal “benar-benar mengambil berat tentang anaknya dan saya juga melihatnya dalam kemanusiaannya dan penjara yang dia ada. Dia seorang manusia yang duduk di hadapan saya dan ada kehidupan yang berharga di dalam dirinya yang dia pedulikan dan ia menjejaskan saya sedikit. “

Dia tahu dengan segera bahawa dia dan isterinya akan membesarkan bayi. Kedua-duanya merancang membesarkan keluarga mereka menerusi pengambilan dan pengangkatan di jalan raya.

“Kesedaran yang saya akan buat tawaran itu agak luar biasa jadi saya terpaksa pergi duduk di dalam kereta saya dan berfikir tentangnya selama beberapa saat dan dan memikirkan bagaimana saya akan mengatakannya kepadanya,” katanya. “Saya tidak pernah membuat tawaran seperti itu kepada sesiapa dan jadi saya tidak tahu bagaimana cara mendekati subjek dengannya.”

Bertemu dengan polis yang mengadopsi bayi ketagihan opioid

09.09.201810:46

Crystal memberitahunya dia perlu memikirkannya, dan Ryan bercakap dengan isterinya, Rebecca, yang menerima idea itu.

“Saya hanya berdiri di sana seketika, hanya benar-benar terkejut. Kami telah membincangkan mengenai penggunaan sebelum ini dan kami ingin membuat perbezaan dalam bagaimana kami melihat keperluan besar untuk sama ada ibu bapa angkat atau ibu bapa angkat di komuniti kita sendiri, “kata Rebecca, yang berada di papan untuk mengadopsi bayi. Sekitar satu setengah minggu kemudian, Crystal bersetuju dengan penggunaannya.

Keluarga Holets

Harapan Holets tiba pada 12 Oktober 2017, kira-kira sebulan lebih awal dari jadual. Dia melalui pengeluaran, tetapi dapat pulang ke rumah dengan keluarganya selepas seminggu dan setengah di hospital.

“Saya hanya merasa sangat bernasib baik untuk dapat memilikinya,” kata Rebecca, yang memanggil anak perempuan terbarunya “hadiah lengkap.”

Kerana Holets sudah mempunyai anak perempuan, Abigail, di rumah yang Rebecca sedang menyusu, ia juga mampu menyusui Harapan.

“Saya baru sahaja mula mengepam dan menyusukan Hope dan menyusukan bayi saya yang lain juga. Saya mempunyai cukup susu untuk dua bayi dan itu memberi saya keyakinan bahawa saya perlu menyusui kedua Harapan dan Abigail, “kata Holets.

Bayi yang lahir bergantung dadah: Usaha baru dijalankan untuk membantu wabak ini

08.20.201503:51

“Dia ini bayi yang manis, tenang, suka dipertahankan dan disusui dan disayangi dan dipeluk. Dia melakukan yang hebat, seperti biasa makan bayi yang baru lahir, tidur, bermula dengan coo dan senyum kepada saya apabila saya bercakap dengannya. “

Gambar: US President Donald J. Trump delivers his State of the Union to Congress
EPA

Ryan Holets menyimpulkan: “Ia hanya menakjubkan.”

Apa yang dia lakukan tidak pernah disedari. Pada hari Selasa, Ryan dan Rebecca Holets adalah tetamu istimewa Trumps di Negeri Kesatuan.

Kisah ini pada asalnya diterbitkan pada 9 Januari 2018.