Selena Gomez mempunyai tarian lucu dengan Audrey Nethery, penyakit luka yang berusia 7 tahun

Ketika pertama kali bertemu dengan Audrey Nethery pada bulan Ogos lalu, dia menari dengan gembira setelah diminta melakukan konvensyen Zumba. Sekarang, dia membawa bakatnya ke tahap baru dalam duet dengan Selena Gomez.

Sekitar empat bulan yang lalu, selepas bintang pop melihat video Facebook dari Audrey menari dan menyanyi, Facebook, 7 tahun, Gomez berkomentar: “Audrey, anda adalah seorang pelakon yang hebat! Panggil saya jika anda memerlukan pasangan duet :)”

BERKAITAN: Audrey Nethery, gadis berusia 6 tahun dengan penyakit sum-sum tulang, adalah sensasi Zumba

Audrey, yang memerangi gangguan tulang-tulang yang dikenali sebagai anemia Diamond-Blackfan, adalah peminat utama Gomez dan memutuskan untuk membawanya ke atas tawarannya ketika berhenti baru-baru ini di penyanyi Revival penyanyi itu.

Cuba untuk tidak tersenyum ketika menonton duo rock itu untuk “Cinta Anda Seperti Bayi Lagu Cinta.”

https://www.instagram.com/p/BG-yZnTujBs

“Akhirnya bertemu dengan kekasih ini – dia memilikinya sepenuhnya,” tulis Gomez di Instagram.

Sudah tentu, Audrey tahu setiap perkataan dan dipasangkannya dengan koreografi yang juga menyalin Gomez.

Gadis berusia 7 tahun bernyanyi, menari melalui pertempuran kesihatan

Mei.25.201601:17

“Apabila dia menari, dia gembira dan membawa kegembiraan kepada semua orang yang menonton,” kata Julie Haise, ibu Audrey, kepada TODAY pada Ogos lepas..

Hanya dengan menonton video di laman Facebooknya, di mana dia mempunyai lebih daripada 1 juta peminat, jelas bahawa pelukis berukuran pint yang energik mendapat banyak kegembiraan dari nyanyian dan menari.

“Saya fikir saya akan mula bernyanyi untuk menaruh sedikit semangat dan semangat dalam diri saya supaya saya boleh cuba melawan penyakit saya,” kata Audrey kepada NBC affiliate WAVE.