‘Sangat menggembirakan’: Wanita yang digelar ‘Burger King baby’ pada pertemuan ibu kelahiran

Sudah menjadi perjumpaan ibu-anak perempuan 27 tahun dalam pembuatan, ditandai dengan penderitaan, misteri dan terima kasih yang mengakhiri terima kasih kepada media sosial.

Katheryn Deprill, yang digelar “bayi Burger King,” akhirnya mengenali ibu biologinya, Cathy Pochek, selepas rayuan emosional di Facebook menjadi virus bulan lalu.

Pada hari Khamis, kedua-dua wanita memasuki tisu sebagai Pochek bercakap secara terbuka untuk kali pertama dalam temu duga eksklusif HARI INI. Mereka disertai oleh Brenda Hollis, ibu angkat Katheryn.

Dari right, Deprill, her birth mom, Cathy Pochek, and her adoptive mom, Brenda Hollis.
Dari kanan, Deprill, ibu kelahirannya, Cathy Pochek, dan ibu angkatnya, Brenda Hollis.Hari ini

Deprill dan Pochek teringat pertemuan pertama mereka.

“Ia sangat menarik, hanya banyak emosi,” kata Deprill. “Dan sebenarnya, ia agak canggung.” 

Memeluk memecahkan ais.

“Saya sangat gugup,” kata Pochek. “Saya tahu saya mendapat kelebihan, kerana saya telah melihat wawancara yang telah dilakukannya, dan saya sangat berbangga dengannya, dan bagaimana ia menyatakan perasaannya, dan berterima kasih kepada ibunya untuk masa kecil yang indah yang dia berikan dia. ” 

Deprill ditemui dibalut baju merah di bilik mandi Burger King di Lembah Lehigh, Pa., Pada 15 Sept, 1986. Dia diterima pakai oleh Brenda dan Carl Hollis, yang mendedahkan cerita dramatik kepadanya pada usia 12 ketika dia sedang mengusahakan projek pokok keluarga untuk sekolah.

‘Burger King’ bayi bersatu semula dengan ibu 27 tahun kemudian

Mac.26.201400:44

Deprill telah bercakap mengenai mencari ibu kelahirannya untuk masa yang lama, jadi ibu angkatnya baru-baru ini mencadangkan dia beralih kepada media sosial untuk mendapatkan bantuan. 

“Saya berkata, ‘Mengapa anda tidak meletakkannya di Facebook hanya untuk keseronokan dan melihat apa yang berlaku?’ Tidak pernah dalam sejuta tahun kita mengharapkan ini berlaku, “kata Hollis.

Pada 2 Mac, Deprill menyiarkan foto dirinya di Facebook memegang dua keping kertas yang menjelaskan kisah kelahirannya dan meminta pertolongan mencari ibu biologinya.

“Tolong bantu saya cari dia dengan berkongsi jawatan saya,” bacalah sebahagiannya. “Mungkin dia akan melihatnya.”

Dia melihatnya, sesungguhnya, bersama dengan hampir 33,000 orang yang berkongsi jawatan itu. Pochek menjangkau seorang peguam untuk membuat sambungan dan kedua-dua wanita bertemu untuk kali pertama pada 24 Mac.

Pochek, 44, berkata dia telah dirogol dalam perjalanan musim bunga ketika dia berumur 16 tahun, tetapi dia tidak pernah pergi ke polis atau memberitahu sesiapa sahaja – bahkan ibu bapanya – mengenai serangan itu. Dia menyembunyikan kehamilan dan takut dia akan dipersoalkan jika dia membawa bayi ke hospital, jadi dia mengatakan dia melahirkan sendiri di bilik tidurnya, kemudian meninggalkan Katheryn di Burger King.

Pochek mengakui bahawa dengan datang ke hadapan, dia telah mengambil risiko untuk dihakimi dan dikritik kerana tindakannya, tetapi merasakan penting untuk berkongsi kisahnya.

“Sekiranya kita dapat membantu seorang gadis lain yang berada dalam situasi yang saya hadapi, ia adalah sedikit penghakiman yang mungkin dibawa oleh orang-orang kepada kita, jika hanya seorang gadis yang boleh kita bantu, ia berbaloi,” kata Pochek.

Deprill kini menjadi ibu kepada tiga orang, manakala Pochek berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 23 tahun.

Mereka kagum pada beberapa kebetulan dalam hidup mereka. Mereka adalah kedua-dua juruteknik perubatan kecemasan, memandu kereta yang membuat dan warna yang sama, dan mempunyai nama yang hampir sama: Catherine Anne dan Katheryn Ann. Dan mungkin kebetulan paling aneh? Suami Pochek babysat Deprill ketika dia masih muda.

Ikuti A. Pawlowski di Google+ dan Twitter.