‘Sangat berharga!’ Craig Melvin dan isteri Lindsay mengalu-alukan bayi perempuan

Apa yang lebih baik daripada bayi baru? Bayi keluarga HARI INI yang baru!

Craig Melvin dan isterinya, jangkitan ESPN Lindsay Czarniak, menyambut seorang bayi perempuan bernama Sybil “Sibby” Ann pada petang Sabtu.

“Kami berjaya tidur, tidak berapa lama, jam kerja Melvin telah menyiapkannya untuk ini!” Kata Czarniak.Craig Melvin

Dan itu bermakna anak pertama pasangan itu, Delano yang berusia 2 1/2 tahun (yang mereka panggil “Del”), adalah seorang saudara besar – tahniah di sekeliling!

Nama itu bermula sebagai singkatan uniseks untuk perkataan “saudara.” Mereka menggunakan kata kod untuk mendapatkan Del yang digunakan untuk idea beliau, baik, sibby – tetapi mereka suka begitu banyak bahawa ia tersangkut.

“Dia ragu-ragu, tetapi dia telah memeluk hal ini sepenuhnya,” kata Czarniak HARI INI. “Dia datang ke hospital sambil berkata ‘Saya mahu melihat Sibby, saya mahu melihat Sibby.’ Jadi dia betul-betul semua sekarang. “

BERKAITAN: Ambilnya dari ayah baru Craig Melvin: Cuti persaudaraan ‘terlambat lama’

Kedua-dua mereka memilih untuk tidak mengetahui seks bayi terlebih dahulu. Melvin mengaku bahawa dia diam-diam mengharapkan seorang gadis … dan ketika kita tahu dia akan menjadi ayah yang berdiri sendiri, ia kelihatan seperti dia mendapat harapannya.

“Kata-kata pertama yang saya katakan kepadanya adalah,” Oh, anda sangat berharga, “kata Melvin.Craig Melvin

“Kata-kata pertama yang saya katakan kepadanya adalah,” Oh, anda sangat berharga, “kata Melvin. “Saya bertanggungjawab untuk memaklumkan kepada isteri saya apa jantina itu … Anda masuk ke bilik penyampaian dan perkara-perkara yang bermula, dan anda hanya berada di sebelah anda dan anda lupa apa yang anda patut lakukan.”

Tetapi dia berjaya menariknya bersama. “Pada akhirnya, doktor berpaling kepada saya dan berkata, ‘Adakah anda lakukan untuk melakukannya, adakah anda akan memberitahu apa itu?'” Dia teringat. “Saya suka ‘Oh!’ ‘

BERKAITAN: Craig Melvin atas apa yang dia mahukan dia menjadi ayah … tiada apa-apa!

Menjadi ibu bapa dua kali lebih banyak, Melvin menjelaskan, “Ini anak kecil yang hebat, tetapi kami mendapat sambutan hangat. Bimbang untuk kami, adakah anda menyukai anak kecil anda begitu banyak, ketika anda mempunyai anak kedua untuk akhirnya membahagikan cintanya? Ternyata anda hanya membiaknya.

“Rasanya gembira dengan cara yang sama, (tapi) berbeza dengan cara saya tidak dapat menerangkan,” kata Czarniak.Craig Melvin

“Saya suka, suka membesarkan budak lelaki,” tambah Czarniak. “Dan mempunyai seorang gadis, ia sangat istimewa juga. Ia berasa hebat dengan cara yang sama, tetapi berbeza dengan cara yang saya tidak dapat menerangkan.”

BERKAITAN: Craig Melvin hari ini mengerjakan birnya sendiri di kilang bir Samuel Adams

“Perkara yang baik adalah anda merasa sedikit lebih berpengalaman, jadi dengan cara itu hebat,” katanya. “Ia adalah sedikit lebih emosional untuk saya, untuk sebab-sebab tertentu, kerana ia sangat indah pada kali pertama. Tetapi kali kedua – untuk mempunyai anak yang sihat adalah satu perkara, tetapi untuk menyedari ia akan berlaku lagi … Ia dibuat saya lebih bersyukur. “

Tahniah, Lindsay, Craig dan Del!

Isteri Craig Melvin Lindsay berkongsi kecemasan cuti bersalin: ‘Saya tidak baik pada masa’

Oktober.29.201601:23