‘Sangat bahagia’: Lebih banyak lagi cerita di balik pelukan ayah baru emosi ini

Jika pernah gambar menangkap kebahagiaan tulen dan pelepasan, inilah dia.

Itulah Andrew Hanson di sebelah kiri memberikan pelukan beruang kepada saat-saat Dr. Bryan Hodges setelah dia menyampaikan anak Hanson. Kedua-duanya sudah ada sebelum ini, dengan hasil yang lebih tragis.

Andrew Hanson, left, hugs Dr. Bryan Hodges after he delivered his son Karson at St. Luke's Hospital in Boise, Idaho. Hanson's first baby died soon after birth less than a year earlier.
Andrew Hanson, pergi, memeluk Dr Bryan Hodges selepas dia menghantar anaknya Karson di St. Luke’s Hospital di Boise, Idaho. Bayi pertama Hanson meninggal dunia tidak lama selepas kelahiran kurang dari setahun sebelumnya.HARI INI

Kali ini, mereka menangis gembira kerana bayi Karson dengan kuat mengumumkan kedatangannya ke dunia di St. Luke’s Hospital di Boise, Idaho, pada bulan Februari. Puncak emosi lelaki itu ditangkap dalam photothat sejak hilang virus.

“Itulah perkara yang paling indah yang pernah saya dengar,” kata Hanson kepada KELUARKAN KANAK-KANAK seketika ketika dia mendengar anaknya menangis. “Apabila dia keluar, ia seperti dia tahu bahawa kita perlu mendengarnya … Dr. Hodges menangis dan gembira dan saya hanya sampai ke atas dan memberinya pelukan lama yang besar.”

Karson dilahirkan dengan sempurna pada 21 Februari. Ia adalah cerita yang berbeza kurang setahun sebelum ini, ketika isteri Hanson, Amanda tiba di hospital untuk melahirkan anak pertama pasangan itu.

Bayi itu lama ditunggu-tunggu, dengan Andrew dan Amanda, kedua-duanya, bergelut dengan masalah kesuburan selama dua setengah tahun sebelum mengandung.

Kehamilan adalah rutin, tetapi apabila bayi lelaki, bernama Klayton, dilahirkan pada 6 April 2013, dia telah merayu meconium dan tidak bernafas.

Apa yang paling mengingati Andrew adalah bahawa bayi itu tidak menangis dan bilik itu tiba-tiba dipenuhi dengan doktor. Dia berasa tidak berdaya ketika mereka mula bekerja pada bayi baru lahir, dia teringat.

Jangan sekali-kali melepaskan cerita orangtua dengan buletin HARI INI: Daftar di sini

Pada waktu Klayton telah bangkit, dia telah terlalu lama tanpa oksigen, mengalami encephalopathy iskemia hipoksik dan dianggap sebagai otak mati, kata Amanda. Dia tinggal selama enam hari. Amanda dan Andrew menyumbangkan organ-organnya, dan berkata buah pinggangnya pergi kepada ibu kepada dua orang.

“Kami cuba menyesuaikan diri dengan cinta dunia ke dalam masa yang singkat,” kata Amanda, bunyi suaranya. “Kami hanya mendapat banyak masa yang kami dapat.”

Amanda and Andrew Hanson share a moment with baby Klayton, who lived for six days in April 2013.
Amanda dan Andrew Hanson berkongsi seketika dengan bayi Klayton, yang tinggal selama enam hari pada bulan April 2013.HARI INI

Ia adalah pesakit pertama Dr. Hodges yang telah hilang sejak dia mula menyampaikan bayi pada tahun 2002, kematian yang ditemui sangat traumatik, katanya. Penghantaran sentiasa ada dalam fikirannya.

Tetapi beberapa bulan kemudian, Andrew dan Amanda kembali ke pejabatnya. Untuk kejutan pasangan, Amanda menjangkakan lagi – berita yang menarik dan menakutkan.

“Saya tidak percaya. Kami masih berduka, kami tidak benar-benar berpindah (kematian Klayton), “kata Andrew.

BERKAITAN: Foto ‘bayi pelangi’ ibu menunjukkan harapan selepas kehilangan kehamilan

Hanya 10 bulan selepas mengalami kematian anak sulung mereka, mereka kembali ke St Luke’s Hospital, di mana Dr. Hodges sekali lagi bersedia menyerahkan anak mereka. Andrew mempunyai perasaan yang teruk seperti yang mereka tidak pernah tinggalkan.

“Betul ke saat dia keluar, saya takut sesuatu yang buruk akan berlaku,” Amanda teringat.

Buruh pergi jauh lebih cepat kali ini, dengan Amanda merasakan kehadiran Klayton di ruang penyampaian ketika dia melahirkan saudaranya Karson.

Selepas so much heartache for the couple, there was joy on Feb. 21 as their son Karson was born. He was healthy and had a good strong cry.
Setelah begitu sakit hati untuk pasangan itu, ada kegembiraan pada 21 Februari kerana anak mereka Karson dilahirkan. Dia sihat dan menangis kuat.HARI INI

“Apabila Andy memotong tali itu, (si bayi) keluar … hanya menangis pertempuran ini, ‘Saya di sini,'” Dr Hodges, 50, teringat. “Andrew memandang saya dan dia mempunyai air mata yang mengalir ke matanya … dan dia berjalan-jalan dan memberi saya pelukan besar. Ia adalah penutupan yang baik. “

Itulah ketika jurugambar bersalin Sarah Ledford dari ShutterHappy Photography merapatkan pelukannya.

“Saya menangis dan doktor menangis dan jururawat – ia sangat mengagumkan,” kata Ledford. “Segala yang buruk yang telah berlaku hanya ditarik dari setiap orang yang terlibat.”

Saat ini dia menghembuskan napas, dia menulis di laman Facebooknya, di mana dia menyiarkan foto itu. Sejak itu ia telah dikongsi lebih daripada 15,000 kali dan menerima lebih daripada seperempat juta “suka”.

“Saya sangat gembira. Jadi, sangat gembira. Relaks, “kata Andrew. “Saya tahu bahawa masa itu akan datang dan saya akan memecah dan bawl.”

Amanda and Andrew Hanson hold their son Karson, who is now 4 months old.
Amanda dan Andrew Hanson memegang anak mereka Karson, yang kini berusia 4 bulan.HARI INI

Empat bulan kemudian, Karson adalah “senyuman dan gembira” anak lelaki yang sihat, kata orang tuanya. Nama tengahnya ialah Klayton, sebagai penghormatan kepada abangnya.

“Beberapa hari, ia masih roller coaster,” kata Amanda. “Melihat Karson, saya cuba bayangkan di mana Klayton berada pada tahap ini dan beberapa hari ia hanya menyerang saya seperti satu batu bata yang dia tidak berada di sini. Saya hanya ingin dia. “

BERKAITAN: Ibu peringkat foto khas untuk menghantar mesej penyembuhan tentang keguguran

Ketahui cerita di sebalik 1 tatu keguguran wanita

Jun.24.201600:55

Ikuti A. Pawlowski di Google+ dan Twitter.