Sandra Bullock secara emosi membincangkan membesarkan keluarganya melalui pengangkatan

Sandra Bullock telah lama membentuk dirinya sebagai bintang layar besar yang berjaya apabila dia mengambil peranan skrin hidup seumur hidup.

Pada tahun 2010, pelakon itu menjadi ibu buat kali pertama.

Sekarang, dalam wawancara emosi dengan HODA Kotb TODAY, Bullock membuka jalan bagaimana untuk menjadikan anak-anak mengubah hidupnya, dan dia belajar bagaimana keputusannya untuk mewujudkan keluarga melalui pengangkatan telah mengubah kehidupan lain, juga.

Sandra Bullock bercakap tentang ibu, penggunaan, ‘Ocean’s 8’ dengan Hoda Kotb

Jun.04.201807:10

Bullock adalah ibu kepada anak lelaki Louis, 8, dan anak perempuan Laila, 5, dan ketika ditanya tentang keutamaannya dalam hidupnya, dia bahkan tidak berhenti untuk memikirkannya.

“Anak-anak saya,” katanya. “Semuanya tentang mereka yang baik, berada di sekolah, mempunyai apa yang mereka perlukan, momen mereka, saya perlu berada di sana untuk setiap momen yang mereka ada. Lebih sukar bagi saya untuk meninggalkan mereka daripada saya fikir ia adalah untuk mereka apabila saya meninggalkan Saya tidak meninggalkannya, dan saya tidak lagi bekerja sama … Jadi keutamaan saya adalah anak-anak saya, anak-anak saya, anak-anak saya, keluarga saya, keluarga saya.

Dan itu lebih daripada cukup untuknya. Sebenarnya, ia lebih daripada yang diharapkannya. Ada masa dia berfikir bahawa mungkin peluang untuk ibu telah melewatinya.

“Dan kemudian (Badai) Katrina berlaku,” katanya sambil matanya terpaku. “Katrina berlaku di New Orleans, dan saya tahu seperti, hanya ada yang memberitahu saya bahawa anak saya ada di sana, ia adalah pelik.

Tetapi ia terasa sangat sesuai untuknya, walaupun ia tidak berlaku dengan segera.

Sandra Bullock and Hoda Kotb
Sandra Bullock bercakap mengenai keluarga dan keibuan dengan Hoda Kotb HARI INI.Nathan Congleton / HARI INI

“Tiga atau empat tahun kemudian,” kata Bullock mengenai masa. “Tetapi saya melihat (Louis), dan saya hanya berkata, ‘Oh, ada di sana.’ Ia seperti dia selalu berada di sana Seperti dia sesuai dengan bajingan lengan saya Dia memandang saya di mata, dan dia adil – dia bijak .. Anak saya bijak .. Perkara yang indah yang saya sentiasa diberitahu adalah, ‘Anak yang sempurna akan menemui anda. Anda akan mendapati anak anda.’ “

Dia tidak dapat menahan air mata dengan bayangan itu – dan tidak boleh Hoda, dan ada alasan yang baik untuk itu. Pada bulan Februari 2017, JAMU HARI INI mengalu-alukan anak perempuan Haley Joy, 1, ke dalam hidupnya melalui pengangkatan, juga.

“Ia sangat lucu, kerana tanpa mengetahui apabila anda mengadopsi Louis, ramai orang melihat anda,” jelas Hoda. “Saya masih ingat, kerana saya berada di Rio untuk (Olimpik) – saya akan menangis … Tetapi saya berada di Rio, dan saya cuba memikirkan, seperti, adakah saya terlepas jendela saya? Sekiranya saya mempunyai … sekumpulan bea-cana dan tiba-tiba, saya Googled anda. “

Sandra Bullock and Hoda Kotb
Sandra Bullock dan Hoda Kotb mengikat keputusan mereka yang terbaik: menjadi ibu.Nathan Congleton / HARI INI

Kisah Bullock mengilhamkannya, dan dia juga menjangkau bintang itu.

“Anda memberi saya nasihat yang baik,” katanya. “Tetapi saya fikir, anda tidak tahu siapa yang anda terinspirasi. Anda tahu kerana saya telah memberitahu anda, tetapi berapa orang lain melihat dan melihat anda?”

Itulah harapan Bullock bahawa dia memimpin orang lain untuk mengetahui bahawa “tidak ada permainan akhir.” Selalunya ada sebab untuk menjaga hati yang terbuka.

“Beratus-ratus beribu-ribu kanak-kanak yang bersedia menjadi anak anda,” katanya melalui air mata. “Anda ibu bapa selama-lamanya sebaik sahaja anda menerima kasih sayang anak itu, dan sangat mengagumkan kepada saya bagaimana kita dapat menghilangkan kebahagiaan orang dengan memberitahu mereka bahawa ini adalah kotak yang perlu anda tinggalkan. Tiada kotak.”

Tidak ada satu pun untuknya walaupun Louis memasuki hidupnya. Dia yang menafikannya bahawa seorang bayi lain sedang dalam perjalanan ketika seorang teman menyebut anak perempuannya sendiri.

“Dia pergi, ‘Ya, saya tidak mempunyai anak perempuan,'” ketawa yang berusia 53 tahun itu ketawa. “Dia pergi, ‘Tidak, saya tidak mempunyai seorang anak perempuan, tetapi saya akan mempunyai bayi tidak lama lagi.’ … Dan saya sedar pada masa itu mungkin dia tahu sesuatu. Dan apabila saya berfikir tentang hal itu, ia akan menjadi sekitar masa yang dilahirkan Laila. “

Sandra Bullock bercakap tentang ibu dan anak angkat dengan Hoda Kotb

Jun.01.201800:49

Bullock tidak memikirkan itu sebagai kebetulan. Ia satu lagi tanda yang jelas bahawa dia berada di jalan yang selalu dimaksudkan untuk dihidupkan.

“Ia sama seperti menjadi seorang ibu, saya akhirnya menyedari, ‘Oh, inilah yang saya sepatutnya lakukan ketika saya membesar,” katanya. “Bukan seorang pelakon, jadi ibu … Ini adalah matlamat saya.”