Saham Kristen Bell berkongsi gambar kehamilan balik pada hari lahir anak perempuan

Tiga tahun yang lalu, bintang Kristen Bell adalah “Tempat Baik” sangat tempat yang baik.

Dia baru sahaja melahirkan anak kedua dengan suami Dax Shepard, Delta kecil. Tetapi ketika dia mengingatkan kita pada hari Selasa dengan gambar-gambar mukanya yang hebat dan lucu dari kehamilannya yang lewat, ia tidak seolah-olah bangau itu hanya menyampaikan anak kecil itu pada 19 Disember 2014!

Tiga tahun yang lalu hari ini. 47lbs lebih berat. Melalui pengecutan yang menyakitkan dengan backrubs dan pernafasan. Kadang-kadang berayun dari kutub IV untuk mencuba dan merasa seksi dan membuka pinggul saya. Selepas 36 jam buruh saya bertemu dengan seorang gadis yang saya cintai lebih daripada semua molekul di seluruh dunia. Selamat hari jadi, Delta. Cinta, ibu #meshpanties

Satu jawatan yang dikongsi oleh Kristen bell (@ristenanniebell) pada

Dalam gambar (klik pada gambar untuk menatal), kita dapat melihat Bell sangat mengandung dan berehat di bola seimbang; kemudian dia berada di hospital dengan Shepard dan memaparkan betapa tiang kantung IV dapat berguna ketika anda mencoba melonggarkan pinggul sebagai persiapan kelahiran.

Kristen Bell posted some pregnancy photos from the hospital.
Swing itu, Kristen! Instagram / @ristenanniebell

Dia menyatakan dalam kapsyen bahawa dia telah melalui 36 jam buruh untuk menghantar Delta, yang menyertai saudara perempuan Lincoln, sekarang 4.

Saham Kristen Bell berkongsi perhiasan Anna yang anak-anaknya dipenggal

Disember.11.201700:21

Bell dan Shepard mula bertarikh pada tahun 2007 dan terlibat pada tahun 2010. Mereka berkahwin pada tahun 2013, beberapa bulan selepas Lincoln datang bersama.

Gambar: NBC's
Dax Shepard dan Kristen Bell di Anugerah Golden Globe 2017 di Beverly Hills, California.Getty Images

Dia menghantar satu lagi foto balik pada Instagram pada bulan Mei, menunjukkan kepada kami bagaimana dia dan Shepard diamalkan menjelang kelahiran anak pertama mereka:

#tbt hingga 4 tahun yang lalu- tenang sebelum ribut. Mempraktikkan perjalanan kami ke hospital – di dalam ‘kereta keluarga’ kami yang baru (kereta api stesen Buick Roadmaster panel kayu 1995). Bersabar menunggu bulan 9. Terima kasih, @rchrislowell untuk gambar ini.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Kristen bell (@ristenanniebell) pada

Dan pada bulan Julai dia menunjukkan kepada kita bagaimana dia merayakan ulang tahun ke-3nya sendiri, kembali pada hari:

Saya sangat gembira dapat hidup. Saya bersyukur untuk ibu saya, ayah saya, dan seluruh keluarga saya untuk menyokong saya, mencabar saya, dan menjaga saya berasaskan. 37 berasa agak baik

Satu jawatan yang dikongsi oleh Kristen bell (@ristenanniebell) pada

Kek coklat dan Oscar the Grouch? Apa yang boleh menjadi lebih comel! Terima kasih kerana berkongsi, Kristen!

Ikut Randee Dawn di Twitter.