Riley Curry kembali mencuri persembahan selepas Warriors memenangi gelaran NBA

Ketika kerumunan orang ramai menyambar Oracle Arena dan Golden State Warriors merayakan gelaran NBA kedua mereka dalam tiga musim pada malam Isnin, ia juga menghasilkan penglihatan lain yang menyenangkan.

Kembalinya Riley Curry!

Anak perempuan bintang Warriors yang berusia 4 tahun, Stephen Curry, yang mencuri pertunjukan dengan penampilannya dalam sidang akhbar semasa kejohanan Golden State pada tahun 2015, kembali menjadi tumpuan meraikan kejohanan lain dengan ayah.

2017 NBA Finals - Game Five
Bintang Warriors Stephen Curry meraikan kejayaannya yang kedua dengan anak-anak perempuannya yang cantik, Riley (kiri) dan Ryan. Getty Images

Kali ini Riley disertai oleh kakaknya yang berusia 1 tahun, Ryan, yang ditahan oleh Stephen ketika para penonton menyaksikan kejuaraan NBA kejuaraan kedua Golden State dalam tiga musim berikutan kemenangan Cleveland Cavaliers.

2017 NBA Finals - Game Five
Ryan memberikan adik perempuan Riley yang besar untuk wangnya dalam jabatan kecantikan ketika dia merayakannya dengan ayahnya. Getty Images

Kari dan isterinya, Ayesha, kemudian mengambil gambar keluarga dengan gadis-gadis pada waktu malam untuk diingati.

Riley tetap berada di luar sorotan selepas musim panas yang sibuk dua tahun lalu di mana dia mengambil alih persidangan akhbar dari ayahnya, merayakan ulang tahun ketiga dengan beberapa tarian tarian lucu, dan menerima cabaran tarian “Nae Nae” dari Leah Masih, seorang yang selamat dari kanser dan seorang anak perempuan lain yang hebat dari seorang atlet profesional.

2017 NBA Finals - Game Five
Ini bukan secara rasmi sidang akhbar untuk Stephen Curry melainkan Riley berada di sana untuk memantaunya. Getty Images

Tahun lepas Riley tidak kelihatan seperti Warriors kalah kepada Cavs di Final NBA selepas memimpin siri 3-1, mengambil tempat duduk belakang untuk anak perempuan comel bintang Cleveland, LeBron James.

Musim ini berakhir dengan Riley menyemak refleksinya dalam Piala Kejohanan NBA Larry O’Brien pada Isnin selepas Golden State memenangi Game 5 di rumah.

Congrats to the Currys and the Warriors!

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.