Rene Russo berbangga dengan anak perempuannya yang ‘kuat dan berkuasa’

Di Hollywood, di mana wanita dijangka akan melakukan segala yang mungkin untuk kekal muda, Rene Russo adalah seorang yang luar biasa. Dia telah mengaku pada masa lalu bahawa dia telah mencuba Botox, dan mempunyai rawatan laser, tetapi mengatakan dia tidak akan pergi lagi ketika datang ke wajahnya.

“Saya tidak suka mengatakan ini – Saya fikir wanita perlu melakukan apa yang mereka mahu lakukan jika ia membuat mereka berasa lebih baik tentang diri mereka tetapi saya fikir jika anda terlalu banyak, anda tidak kelihatan lebih muda,” katanya. Saya tidak akan melakukan apa-apa pemotongan atau menarik. Jika anda kelihatan lebih tua, itu OK. Tetapi ada wanita yang melakukannya dan mereka gembira. “

.

Rene Russo
Slaven Vlasic / Getty Images

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan surat berita KANDUNGAN HARI INI! Daftar di sini.

Secara peribadi, Russo adalah hangat dan lantang. Ciri-ciri tersebut diserahkan kepada anak perempuannya, Rose Gilroy, 24, kini menjadi model. Rose menamatkan pengajian dari Colgate University dengan dua bidang utama dalam psikologi dan sains politik. Dan Russo mengatakan dia tidak perlu bekerja keras untuk menaikkan seorang wanita yang berpendapat. Malah, Rosie, ketika dia memanggilnya, sering memberitahu ibu untuk bercakap

“(Rosie) kuat dan berkuasa,” kata Russo. “Dia mengajar saya beberapa perkara. Dia kuat. Dia mempunyai masa yang baik. Dia suka apa yang dia lakukan. Dia cukup hebat. Dia keluar kuat. Saya memandangnya dan berfikir, ‘Kamu semangat yang kuat.’ Dia akan memberi saya nasihat, seperti, ‘Ibu, mengapa kamu membiarkan mereka mengatakannya kepada kamu?’ “

Renee Russo on TODAY
Nathan Congleton / HARI INI

Apabila dia tidak bekerja, yang agak kerap, anda akan dapati Russo di tempatnya yang bahagia. Di rumah, bersama suaminya, penulis-pengarah Dan Gilroy, berpeluang mengelilingi tamannya.

“Sekarang, jika saya dibentangkan satu peranan yang merupakan versi yang disiram dengan apa yang telah saya lakukan, ia tidak banyak cabaran,” katanya..

Untuknya, bersama-sama membintangi “Just Getting Started,” sebuah pelawak komedi yang juga dibintangi oleh Morgan Freeman dan Tommy Lee Jones, adalah seorang yang tidak berfikir. Ia adalah pukulan yang mudah dan mudah. Dan untuknya, kualiti hidup, dan menjaga diri, perkara yang paling penting.

“Saya tidak pergi ke matahari. Saya tidak merokok. Saya bukan peminum. Sekiranya saya minum, saya mempunyai minuman teh tequila. Saya tertidur dengan wain. Saya mempunyai gelas dan tertidur, “katanya.

Rene Russo adalah ‘Hanya Bermula’ dalam komedi aksi baru

20.05.201704:25

Ia mesti agak pelik bagi Russo untuk mempromosikan komedi semasa masa yang penuh dalam industrinya, apabila banyak lelaki yang berkuasa telah digulingkan oleh tuduhan gangguan seksual bersiri atau tingkah laku yang tidak wajar.

“Saya tidak mengalami apa-apa secara peribadi. Saya tidak akan mendapatnya. Saya faham ia mesti benar-benar hebat, “kata Russo.

Tetapi sekali lagi, kata Russo, “Saya tidak ternama. Ia mungkin hebat untuk kerjaya anda. Saya tidak pernah pergi selepas itu. Saya bukan orang Hollywood. Saya tidak tahu apa maksudnya. Saya mempunyai rakan yang berbeza. “

Morgan Freeman memberitahu Megyn Kelly mengenai ‘Kisah Kami,’ ‘Setiausaha Madam’

Oktober.06.201706:47

“Saya membesar dengan cepat di kejiranan yang kasar supaya ia berbeza bagi saya,” katanya. Russo berhenti dari sekolah menengah sebelum akhirnya mengejar kerjaya pemodelan. “Saya membesar di kawasan kejiranan di mana serangan seksual adalah perkara biasa. Saya fikir separuh kanak-kanak di kejiranan saya telah diserang secara seksual pada satu ketika dalam hidup mereka. Ini bukan kejutan kepada saya. “

Di antara penembakan yang bergaya seperti “The Crown Crown Affair”, dan “Nailcritler” yang berjalur “Nightcrawler,” Russo mengetuai kehidupan yang tenang, dengan pilihan.

Loading...