Rebet anak patung bergemuruh: Comel atau menyeramkan?

Anak patung bayi yang dilahirkan semula: Menyeramkan, ganjil atau sekadar biasa?

OK, ramai orang fikir mereka lucu. Lihat cerita HARI INI ini mengenai trend anak patung bayi yang menakjubkan yang sesetengah wanita suka mengumpul. 

Satu peminat ialah Dorie Gilliam, ibu tiga (anak-anak sebenarnya), dan nenek empat. “Memegang bayi hanya menenangkan,” katanya kepada Kerry Sanders dari NBC. “Ia adalah pelega tekanan. Saya rasa ramai tidak mendapatnya.”

Awww, look at the widdle baby... doll. Yep, that's a doll.
Awww, lihat anak ayam … anak patung. Ya, itulah anak patung.Dengan hormat dari Deborah King /www.reborn-baby.com / Hari ini
Anak patung in the making.
Doll dalam pembuatan.David Moir / Reuters / Hari ini

Benar, kata suaminya, Gary Gilliam, yang memberitahu Sanders: “Saya tidak tahu berapa banyak urusan yang anda hadapi dengan wanita, tetapi saya tidak fikir mana-mana orang memahami mereka, jadi saya tidak memahami anak patung itu, ia hanya satu daripada banyak perkara yang kita tidak faham mengenai wanita. “

Sekurang-kurangnya dia boleh ketawa mengenainya. Dan Dorie, seperti kebanyakan “ibu” yang dilahirkan semula, nampaknya gembira dan tidak menyakitkan sesiapa sahaja dengan hobinya, jadi siapa yang saya hakim?

Cerita berkaitan: Ledakan bayi Bogus

Sudah tentu, dalam beberapa cara bayi-bayi ini benar-benar unrealistik. Mereka tidak pernah menangis, tidak pernah meludah atau meniup popok, tidak pernah menjadi remaja yang suram yang menggulung mata mereka dengan rasa muzik anda. Hei, mungkin orang-orang anak patung yang sudah dilahirkan semula ini menjadi sesuatu yang penting….