Pharrell Williams membuka mengenai ‘suku’ kembar: ‘Mereka mengharmonikan’ ketika mereka menangis

Penyanyi-penulis lagu, pengeluar, dermawan dan bekas jurulatih “Suara” Pharrell Williams adalah hari yang sibuk – dan bukan hanya kerana banyak pekerjaannya.

Enam bulan yang lalu, Williams dan isteri Helen Lasichanh menyambut tiga kali ganda, dan kini mereka bekerja di “barisan pemasangan” bayi di rumah.

Pharrell Williams bercakap tentang muzik ‘Despicable Me 3’ dan tiga kali ganda baru

Jun.27.201704:28

Penyanyi “Happy” telah melawat HARI INI hari Selasa dan mendedahkan apa yang disukainya dengan tiga ikatan kegembiraan sekaligus.

“Saya mempunyai suku,” katanya mengenai anak buahnya yang besar. “Ia adalah satu barisan pemasangan … mereka harmoni (ketika mereka menangis), ‘Waah! Waah! Waah!’ semuanya pada masa yang sama. “

Kehidupannya juga menjadi satu “reaksi berantai”, katanya.

Sebaik sahaja seorang anggota trio memerlukan sesuatu, mereka semua lakukan.

“Seperti orang menangis, yang seterusnya menangis, yang seterusnya menangis. Mereka lapar, mereka lapar, mereka lapar,” katanya..

Pharrell Williams and wife Helen Lasichanh
Pharrell Williams dan Helen Lasichanh menghadiri perdana “Despicable Me 3” di Los Angeles pada hari Sabtu. Barry King / Getty Images

Ini bermakna masa lampin tidak mudah – tetapi ia juga tidak pernah menjadi pekerjaan yang perlu dibimbangkannya.

Betul, walaupun mengamalkan perubahan lampin-lampin yang sempurna pada “The Tonight Show” malam Isnin, pada HARI INI, dia mengakui bahawa ia adalah satu tugas yang tidak termasuk dalam tugas ayahnya.

“Isteri saya SEAL Team Six,” dia membanggakan mengenai kemahiran ibu peringkat Lasichanh. “Tidak ada apa-apa yang dia tidak boleh lakukan, maksudnya, dia membawa ketiga-tiga mayat itu, dan dia sentiasa bersabar dan kami mempunyai beberapa orang yang luar biasa untuk membantu kami.”

Mereka juga orang yang bijak, kerana kedua-dua jantina dan nama-nama kembar tiga masih tetap rahsia.

HARI INI memperkenalkan Pharrell’s ‘There’s Something Special’

Jun.27.201700:29

Williams dan Lasichanh juga mempunyai anak lelaki berusia 8 tahun, Rocket, yang mengatakan ayahnya sudah “saudara besar yang luar biasa.”

Ia tidak kelihatan seperti hal-hal yang akan menjadi perlahan untuk keluarga sibuk atau untuk kerjaya sibuk Williams pada bila-bila masa.

Malah, dia tidak dapat mencari masa untuk kembali ke kerusi merahnya di “The Voice.”

“Secara jujur, saya perlu bekerja,” jelasnya. “(‘Suara’) sangat menyeronokkan dan, ketika saya melakukannya, ia seperti membantu orang lain seperti ubat untuk saya, saya tidak dapat cukup membantu mereka. buat, muzik buat. “

Anda boleh mendengar muzik terkini di bioskop pada hari Jumaat, apabila “Despicable Me 3” dibuka di seluruh negara.