Permainan Baru Bukan Orang Yang Diluluskan pada dasarnya adalah Kad Terhadap Kemanusiaan untuk kanak-kanak

“Bolehkah kita bermain permainan malam malam ini?”

Persoalan itu digunakan untuk membuat saya merasa jengkel. Sebagai ibu bapa berusia 10 tahun dan berusia 8 tahun, saya telah memainkan bahagian saya yang saksama daripada Candy Land and Go Fish.

Lihat, suami saya dan saya sebenarnya suka permainan. Kami adalah peminat Kad Terhadap Kemanusiaan yang sangat popular dan liar, dan telah diketahui memecahkan dek kami di perhimpunan dengan rakan-rakan kami.

Kadang-kadang, walaupun duduk di papan permainan lain untuk kanak-kanak membuat saya rindu untuk beberapa waktu sahaja.

Jadi, apabila saya mendengar tentang Bukan Orang Yang Diluluskan, permainan kad yang menyebut dirinya “Kad Terhadap Kemanusiaan untuk kanak-kanak,” saya tertarik. Bolehkah ia menyelesaikan masalah malam permainan saya??

Anak-anak saya semakin tua. Saya hanya boleh menonton mereka berdebat mengenai yang Monopoly Junior token mereka mahu begitu banyak kali sebelum saya hilang fikiran saya. Jadi, kami memutuskan untuk mengubah perkara itu.

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

Bukan Orang Yang Diluluskan, $ 25, Amazon

Tidak Parent Approved
Bukan Orangtua Diluluskan

Bukan Orang Yang Diluluskan dimainkan seperti Kad Terhadap Kemanusiaan. Seorang pemain membaca kad dengan kosong – “Ibu bapa saya sangat gila ketika melihat saya _________.” Kemudian, pemain lain memilih kad yang paling lucu sebagai jawapannya.

“Makan booger.”

“Mengait sesuatu yang membuatkannya kelihatan seperti seluar panjang.”

“Rasa terlalu tua untuk rumah yang melenting, tetapi melompat pula.”

Tidak ada yang lebih lucu daripada menonton ketawa anak anda kerana mereka membaca jawapan yang sedikit tidak sesuai dengan keras.

Tidak Parent Approved
Bukan Induk Diluluskan panggilan sendiri “Kad Terhadap Kemanusiaan untuk anak-anak.”Bukan Orangtua Diluluskan

Selepas pembaca memilih jawapan yang paling lucu, pemain terus bergilir menilai yang paling lucu. Pemain yang mempunyai kad yang paling di akhir permainan menang.

Bukan sahaja Tidak Sah Orang Yang Diluluskan untuk bermain, tetapi ia mudah. Ia adalah hit di rumah kami, di mana kami tidak dapat mengendalikan menjadi seorang bankir atau menetap Catan selepas hari yang panjang.

Syarikat yang menjadikan permainan menggambarkannya sebagai “permainan tidak sesuai untuk pembuat kerosakan” dan “permainan yang membuatnya OK untuk meletakkan jus booger, kelinci vampir dan nenek dalam kalimat yang sama.” Tuntutan ini, dalam pengalaman saya, cincin benar.

Sekarang, maafkan saya semasa saya pergi pak Hi Ho! Cherry-O dan Jenga tinggi di rak almari.