Penyanyi Michelle Branch menjangkakan anak dengan tunangan Patrick Carney

Michelle Branch akan menjadi ibu lagi.

Penyanyi “All You Wanted” mengambil Instagram pada hari Khamis untuk mendedahkan dia dan tunangnya, pemain drum Black Keys, Patrick Carney, mengharapkan anak pertamanya bersama.

“Nah, kami hanya akan menghantar Save The Dates untuk perkahwinan kami pada bulan Mei apabila kami mendapat kejutan kecil ini. Baby Carney sedang berlaku musim panas ini dan Patrick dan saya tidak boleh menjadi lebih teruja!” Cawangan 34 tahun menulis di sebelah video ultrasound anak kecil mereka.

Patrick Carney, Michelle Branch
Michelle Branch menimbulkan tunangnya, pemain drum Black Keys, Patrick Carney, pada tahun 2016.C Flanigan / Getty Images

Pemenang Grammy, yang mempunyai anak perempuan berusia 12 tahun bernama Owen Isabelle dengan bekas suaminya, pemain bass, Teddy Landau, mengumumkan pertunangannya kepada Carney, 37, pada Julai 2017.

Pasangan itu melancarkan percintaan pada tahun 2015 ketika mengerjakan album Cabang “Hopeless Romantic” – tetapi nampaknya Carney memandang Cabang jauh sebelum.

https://www.instagram.com/p/Bbx3GzOgHbU

“Pat telah berkata, ‘Saya masih ingat melihat anda di MTV pada awal tahun 2000 dan memikirkan anda benar-benar comel,'” Cabang menyoroti majalah Billboard tahun lepas. “Ia seperti, kenapa kita tidak dapat bertemu satu sama lain dalam 20-an? Kami akan menyelamatkan begitu banyak kesakitan!”

Tahniah kepada Michelle dan Patrick atas berita gembira mereka!

Loading...