Penyanyi Lady Antebellum Hillary Scott dan suaminya mengharapkan anak perempuan kembar

Penyanyi Lady Antebellum Hillary Scott dan suaminya, Chris Tyrrell, akan mengalu-alukan anak kembar pada bulan Februari.

Pemenang Grammy yang berusia 31 tahun mendedahkan berita itu pada hari Selasa dalam sebuah catatan Instagram yang menggembirakan. “Kami sangat gembira kerana mempunyai DUA gadis lagi!” Scott memaparkan gambar tiga tutus merah jambu dengan sepadan kasut lilac.

Hillary Scott
Scott dan Tyrrell membuat ruang untuk dua gadis baru di rumah!Rick Diamond / Getty Images

Scott menulis bahawa anak perempuannya yang berusia 4 tahun, Eisele, “sangat teruja untuk mempunyai anak patung bayi yang tersendiri,” dan menambah dia dan hubbynya menanti-nantikan untuk meningkatkan “yakin” gadis kecil.

“Chris dan saya sangat berterima kasih bahawa kami dapat menaikkan isi rumah wanita kecil, dan tidak sabar untuk menonton dan membantu mereka menjadi wanita yang baik, bebas dan yakin!” dia menulis. “Sekarang kita menunggu dengan harapan yang besar (dan banyak doa) agar mereka dapat selamat di sini!”

Pada bulan Ogos, peminat belajar keluarga Lady Antebellum akan berkembang dengan cara yang besar ketika trio negara mendedahkan kedua-dua Scott dan penyanyi gitaris Dave Haywood akan mengalu-alukan anak-anak kecil musim sejuk ini.

Hanya sehari kemudian, Scott mendedahkan bahawa dia dan Tyrrell mengharapkan kembar dalam catatan Instagram yang tulus yang menyentuh keguguran tragis pasangan itu dua tahun yang lalu.

Lady Antebellum Hillary Scott dalam rakaman ‘Cinta Kekal’ dengan keluarganya

21 Dis.201604:02

“Hati saya masih bersedih atas kehilangan kita dan semua yang berjuang dengan kehamilan dan kehilangan bayi dan ketidaksuburan,” tulis penyanyi tersebut. “Tuhan mendengar setiap doa dan saya akan terus berkongsi kisah kami untuk menunjukkan Sumber kehidupan, keamanan dan selesaikan masa terbaik dan paling sukar. Jangan kehilangan harapan! “

Tahniah sekali lagi pada berita gembira anda, Hillary dan Chris!