Pengumuman bayi pasangan ini adalah yang paling hebat, terima kasih kepada Vanilla Ice

Pengumuman bayi yang kreatif adalah norma hari ini, jadi apabila pasangan membuat orang yang benar-benar di atas, itu bernilai perhatian.

Dan pasangan Florida Emily dan Jason Teck telah melakukannya, dengan bantuan tetamu istimewa – rapper Vanilla Ice, aka Rob Van Winkle.

Emily and Jason Teck get a little help from Vanilla Ice in announcing their newest addition to the family.
Emily dan Jason Teck mendapat sedikit bantuan daripada Vanilla Ice dalam mengumumkan tambahan terbaru mereka kepada keluarga.Hari ini

The Tecks bukanlah yang pertama menggunakan lagu hit Ice “Ice, Ice, Baby” pada tahun 1990 sebagai tema pengumuman mereka.

Terdapat pelbagai jenis pasangan yang berpose dengan beg ais sambil menunjuk perut atau sonograms dari penambahan baru mereka.

Disematkan pada Pinterest.
Disematkan pada Pinterest.
Disematkan pada Pinterest.
Disematkan pada Pinterest.

Tetapi Tecks, yang tinggal di Wellington, Florida, pergi satu langkah lebih jauh dan menghubungi pengurus Ice untuk melihat apakah dia akan bermain. Dan kerana dia praktikal jiran, tinggal di komuniti berdekatan, logistik bekerja. The Tecks mendapat pukulan wang di kedai pencahayaan, di mana Ice mempromosikan garis ais aisnya Vanila. 

Emily Teck, seorang pemuzik, bertemu Jason, seorang pemaju Web, melalui laman temu janji dalam talian, dan pasangan itu telah berkahwin selama tiga tahun. 

“Suami saya suka rap ke saya … itu hanya satu perkara yang bodoh dan lucu antara kami,” kata Emily, yang mengakui dia terobsesi dengan lagu hit Ice semasa dia masih kanak-kanak. 

Loading...