Pelayan mendapat $ 1,000 tip dari ‘malaikat penjaga’: ‘Saya mula menangis’

Seorang pelayan mendapati malaikat penjaga beliau ketika melakukan peralihan di WingHouse di Largo, Florida, pada hari Rabu.

Pasangan yang lebih tua, yang telah memilih untuk kekal tanpa nama, membelanjakan makanan mereka untuk mengenali Kari Vanardoy, 22, dan mengetahui bahawa dia telah bekerja dua pekerjaan untuk menjimatkan wang supaya dia boleh masuk ke apartmen yang lebih besar dengan teman lelakinya dan 2 tahun Anak lelaki Dominic.

Pelayan receives $1,000 tip from her guardian angel
Kari Vanardoy berkata pasangan murah hati mengubah hidupnya.Kari Vanardoy

Menjelang akhir makan, dia bertanya sama ada dia boleh memeluk pasangan itu untuk mengucapkan terima kasih kepada mereka untuk tip $ 1,000 yang mereka tinggalkan pada $ 29 bil.

“Pada mulanya saya fikir ia adalah tip $ 10, tetapi kemudian saya melihat semua nol dan terkejut,” kata Vanardoy TODAY.com. “Apabila mereka memberitahu saya untuk anak saya, saya mula menangis.”

WATCH: Petunjuk mengejutkan pelayan: $ 1000 dan percutian Hawaii!

Dengan wang itu, dia dapat berpindah ke apartmen yang lebih besar dan juga mempunyai wang tunai yang tersisa untuk perabot.

Wanita itu memberitahu Vanardoy bahawa dia adalah malaikat penjaga dan memberikan pelayan pasangan itu, mengatakan jika Vanardoy memerlukan sesuatu, dia harus menghubungi.

Pelayan receives $1,000 tip from her guardian angel
Vanardoy berkata dia mula menangis ketika pasangan itu memberitahunya bahawa mereka memberikannya wang untuk anaknya, digambarkan di sini.Kari Vanardoy

Ini bukan pertama kalinya pasangan yang sama telah memberikan tip yang murah hati. Di WingHouse yang berdekatan, mereka sekali lagi memberikan pelayan lain sebanyak $ 500.

“Mereka meminta saya untuk membayarnya ke hadapan, jadi saya merancang untuk melakukannya pada akhirnya apabila saya boleh,” kata Vanardoy.

WATCH: Lihat pelayan ini mendapatkan hujung seumur hidup – sebuah kereta baru!

Dia teruja untuk menghantar mereka gambar rumah apabila mereka menetap di dalamnya.

“Mereka perlu melihat apa yang digunakan untuk wang mereka,” katanya. “Mereka telah membuat kami sangat gembira.”

Tonton Waitop Jalopy-Memandu Dapatkan Petua Seumur Hidup: Sebuah Kereta Baru

10 Dis.201400:50