Olympian Kerri Walsh Jennings memperkenalkan anak perempuannya, Scout


Olympian Kerri Walsh Jennings kini menjadi ibu kepada tiga orang, dan dia masih memikirkan untuk memenangi pingat emas seterusnya.

Bola tampar pantai tiga kali Olimpik emas dan suaminya, Casey Jennings, mengalu-alukan Scout Margery Jennings pada pagi Sabtu. Scout ditimbang pada £ 7, 2.6 auns dan panjang 20 1/4 inci.

Little Scout membuat debutnya HARI INI pada hari Selasa, berlari di lengan ibunya dan dikelilingi oleh ayahnya dan saudara lelaki Joey, 3, dan Sundance, 2.

Walsh Jennings, 34, menjelaskan makna di sebalik nama anak perempuannya.

“Pengakap adalah watak kegemaran saya dalam semua kesusasteraan – Scout Finch dari ‘Membunuh seorang Mockingbird.’ Dia manis. Dia pandai. Dia suka keluarganya dan saya hanya suka semangat kecilnya, “kata Walsh Jennings kepada Hoda Kotb. “Dan Margery adalah ibuku, yang merupakan manusia paling indah yang pernah saya jumpai.”

Casey “membenarkan saya pergi dengan nama itu dan menyokongnya 100 peratus,” katanya. “Ia sesuai dengannya.”

Kelahiran Scout berlaku sedikit lebih cepat daripada yang dijangkakan. Walsh Jennings didorong beberapa hari sebelum tarikh tamatnya selepas hari biasa yang termasuk senaman pagi. Bagaimanapun, selepas buruh berlalu, gadis bayi itu tiba sebelum doktor.

“Ia seperti kilat-cepat,” kata Walsh Jennings. “Proses perlahan-lahan perlahan, maka tiba-tiba, ia seperti, dia akan datang.”

Casey Jennings berkata dia saraf ketika kerja berlanjutan tanpa doktor hadir, dan isterinya berkata dia harus “memastikan jururawat berada di jari kaki mereka.”

“Saya tahu apa yang sedang berlaku, dan saya fikir ia hanya digunakan untuk mengambil masa yang lama,” kata Casey Jennings mengenai jururawat. “Sekiranya dia mencederakan, ia sudah lama, dan mereka mula mendapat sedikit lagi haba di atasnya dan mereka bergerak dan jururawat membawa bayi ke dunia.”

“Mereka sangat mengagumkan,” kata Walsh Jennings.

Sepuluh minit selepas Scout dilahirkan, “doktor kami masuk dan berkata, ‘Apa yang berlaku? Saya terlepas kembang api, ‘”katanya.

Buat masa ini, Walsh Jennings berkata dia akan mengambil masa beberapa minggu untuk mengetahui anak perempuannya dan biarkan badannya sembuh sebelum kembali ke sukannya. Tetapi dia mendapat Sukan 2016 di Rio de Janeiro dalam pemandangannya.

Kotb bertanya kepadanya jika Olimpik seterusnya masih dalam tariannya. “Sudah tentu,” kata Walsh Jennings. “Saya belum lagi menari.

“Setakat saya bimbang saya baru bermula,” katanya kepada Kotb. “Antara sekarang dan kemudian, ada banyak kejohanan untuk dimainkan. Saya tahu apa yang saya sengaja tetapi emas Rio adalah yang paling utama.”

Walsh Jennings memenangi pingat emas Olimpik ketiga di Sukan London pada musim panas lalu. Pada bulan September, dia muncul di HARI INI untuk berkongsi berita eksklusif bahawa semasa dia bersaing, dia juga baru hamil.

“Ketika saya membuang tubuh saya tanpa takut, dan pergi untuk emas untuk negara kita, saya mengandung, dan hari ini saya hamil 11 minggu,” kata Walsh Jennings kepada Matt Lauer.

Tiga bulan kemudian, dia dan keluarganya menganjurkan sambutan jantina secara langsung pada HARI INI. Semasa dia mengikuti tradisi keluarga yang melepaskan perhiasan Krismas dengan jantina yang ditulis di dalamnya, dia berseru: “Kami mempunyai seorang gadis … saya tidak boleh percaya.”