NFL dads gaya rambut anak perempuan mereka dalam kempen Pantene untuk meningkatkan keyakinan gadis

Anda tidak perlu menjadi peminat bola sepak untuk mengagumi pemain NFL ini. Hanya beberapa saat menonton orang-orang besar ini menjadi lembut di sekitar anak perempuan mereka – sambil cuba gaya rambut mereka dengan kemahiran yang sama digunakan untuk mengendalikan bola kaki – akan mencairkan hati anda.

Sebagai sebahagian daripada kempen “Strong Is Beautiful” yang bertujuan untuk membantu kanak-kanak perempuan membina keyakinan mereka, Pantene mengeluarkan siri video baru Rabu menunjukkan pelbagai pemain NFL menerima cabaran rambut #DadDo.

BERKAITAN: Dad Braiding 101: Kelas mengajar ayah bagaimana untuk mengasah rambut

Spoiler: Tiada pemain menunjukkan penguasaan yang sama yang mereka tunjukkan di gridiron.

“Tangan saya mendapat sedikit sebanyak,” kata Jason Cowboys Jason Witten ketika dia gagal membuat rumus gaya ballerina pada anak perempuannya yang berusia 3 tahun, Landry.

Tutorial rambut dimaksudkan untuk menyoroti kepentingan ayah menghabiskan satu dengan satu masa bersama anak perempuan mereka.

BERKAITAN: NFL denda William Gay, DeAngelo Williams untuk pakaian seragam mengiklankan keganasan rumah tangga, kanser

“Penyelidikan menunjukkan bahawa masa berkualiti yang dihabiskan dengan ayah adalah kunci dalam menaikkan anak perempuan yang lebih percaya diri, berdikari dan lebih berjaya di sekolah dan dalam karier mereka,” kata Pantene dalam kenyataannya..

Dalam salah satu video Dad-do yang lain, Pittsburgh Steelers berlari kembali DeAngelo Williams ingin tahu, “Kenapa mereka membuat barrettes ini begitu rumit untuk lelaki?” Ketika dia cuba untuk membuat pigtail berpintal untuk anak perempuannya, Rhiya.

BERKAITAN: DeAngelo Williams membayar untuk 53 mamogram untuk menghormati ibu, yang meninggal akibat kanser payudara

Video lain menunjukkan Benjamin Watson dari Saints New Orleans yang mencetak gol besar ketika menjahit rambut anak perempuannya.

“Siapa tahu? Mungkin ada post-karir di sini, “katanya, sementara anaknya Grace memberikan kamera tersenyum tersenyum.

Leah Masih ‘bebas kanser,’ NFL-pemain ayah mengatakan ia adalah ‘impian menjadi kenyataan’

Januari.13.201602:17