Nenek ke laut! Wanita secara tidak sengaja jatuh ke dalam katil, membuat berjuta-juta orang ketawa

Valerie Sharp, atau “Vivi,” kerana dia diketahui cucu-cucunya, adalah apa yang boleh dipanggil “menantinya secara menegak.” Pada 5’1 “(” setengah, “katanya kepada KANAK-KANAK HARI INI), Sharp berusia 61 tahun telah diketahui memerlukan najis langkah untuk menyelesaikan beberapa tugas hariannya. Bahkan, dia menggunakan bangku untuk meletakkannya datuk nenek, Reed, 2, dan Lola, 11 bulan, ke dalam buaian mereka ketika dia menonton mereka sementara ibu bapa mereka bekerja.

“Jika saya tidak menggunakan bangku langkah, lengan saya adalah kaki dari bawah katil bayi,” jelasnya. “Saya perlu menggugurkan bayi ke tilam, dan dia akan bangun.”

Tetapi pada Jumaat lepas, sebagai Huntsville, Alabama, pemastautin sedang berusaha untuk meletakkan Lola tidur ke dalam katilnya untuk tidurnya, undang-undang fizik tidak berada di sisi Sharp. “Saya benar-benar tidak tahu bagaimana ia berlaku, kerana saya telah melakukan ini seratus kali sebelum ini, tetapi saya fikir saya baru mendapat berat,” katanya..

Semasa dia cuba meletakkan Lola ke bawah, Sharp terperosok ke dalam buaian, mendarat di sebelah bayi (dan tidak di atasnya, nasib baik).

“Ia berlaku agak cepat,” katanya. “Saya sangat bersyukur kerana cara saya memeluknya, tubuh saya tidak menyentuh atau memukulnya dengan apa-apa cara ketika saya turun. Yang paling buruk yang berlaku ialah saya mengoyakkan tilam, dan dengan itu, dia bangun. ” Sharp berkata bahawa Lola menangis, tetapi baik-baik saja, hanya terkejut dan marah mengalami kebangkitan yang kasar.

Anak perempuan Sharp – Ibu Lola, Nikki Bi – melihat video kejatuhan yang dicatatkan melalui monitor bayi dan membagikannya di laman Facebooknya untuk keluarganya dan rakan-rakannya. Bi berkata dia terkejut apabila video itu menjadi pantas.

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan surat berita TODAY! Daftar di sini

“Apabila saya menyiarkannya, saya fikir ia akan menjadi ketawa yang baik, dan saya terkejut apabila mendapat 90 paparan,” Bi memberitahu IBU HARI INI. Pada waktu Bi bertemu ibunya untuk makan tengah hari, bagaimanapun, dia terpaksa memecahkannya kepada ibunya bahawa video itu sudah mempunyai 4,000 paparan. “Saya berkata, Ibu, saya perlu memberitahu anda sesuatu,” kata Bi. “Ibu saya berkata, ‘Oh my gosh, semua orang melihat pantat saya!'” Video itu telah ditonton lebih dari 21 juta kali pada Rabu malam.

Pengulas telah menyatakan bahawa Sharp perkara yang pertama apabila dia duduk adalah menyesuaikan rambutnya. “Pada ketika itu, saya tahu bayi itu baik-baik saja,” kata Sharp. “Saya mempunyai rambut yang sangat tebal, dan hanya tidak memberitahu di mana rambut saya selepas itu.”

Sharp berkata bahawa jika dia telah mencerahkan hari seseorang dengan gim gimnastik yang tidak diingini, dia gembira. “Rakan saya berkata kepada saya, ‘Anda telah membuat berjuta-juta orang ketawa atau tersenyum hari ini,’ jadi saya rasa itu satu perkara yang baik,” katanya. “Saya berasa teruk, dan saya gembira kerana kami baik-baik saja, tetapi saya fikir orang memerlukan ketawa yang baik sekarang.”