Mindy Kaling adalah seorang ibu! Pelakon melahirkan seorang bayi perempuan

Krismas adalah hari yang jauh, tetapi hanya minggu lepas, Mindy Kaling merayakan Hari Ibu!

Menurut E! Berita, bintang itu melahirkan anak pertamanya pada 15 Disember – seorang bayi perempuan.

Hulu's
Pelakon Mindy Kaling menghadiri “Peristiwa Mindy” pesta perdana musim akhir di The London West Hollywood pada 12 September 2017.FilemMagic

Laporan itu juga termasuk nama tambahannya yang baru: Katherine Kaling.

Pengarah Ava DuVernay, yang bekerja dengan Kaling pada filem yang akan datang “A Wrinkle in Time,” tweeted mesej cinta kepada “mommy” yang baru.

“Semoga hidup anda bersama-sama dipenuhi dengan kegembiraan,” tulisnya.

Buat masa ini, pelakon dan penulis berusia 38 tahun itu masih baki tentang kelahiran itu, tetapi itu tidak mengejutkan. Malah, dia menunggu hingga Ogos untuk mengesahkan bahawa dia mengandung – yang dia lakukan di sini HARI INI.

Dalam satu temu bual dengan Willie Geist, Kaling berkata, “Saya ingin menjadi ibu yang menyeronokkan, saya tahu saya akan menjadi ibu dorky, jadi ia boleh jadi menyeronokkan, saya rasa itu bagus.”

Tetapi yang paling penting, dia hanya ingin menjadi seorang ibu sebaik dia sendiri.

Ketika ‘The Mindy Project’ berakhir, Mindy Kaling teruja untuk menjadi ‘ibu dorky’

24.2.201708:06

“Ibu saya sangat sengit dan begitu setia kepada kami, hanya menyayangi kami dan benar-benar mahu kami bahagia tidak kira apa yang kami lakukan,” katanya. “Pilihan kerjaya saya bukanlah sesuatu yang dia kenal dan dia hanya menyokongnya Dan sekiranya saya dapat memberikannya kepada anak saya, saya berfikiran terbuka, saya sangat gembira. “

Loading...