Michael Douglas adalah datuk! Anak Cameron menyambut seorang bayi perempuan

Dia memainkan banyak bahagian selama bertahun-tahun, tetapi sekarang pelakon, produser, suami dan ayah Michael Douglas mengambil peranan baru: datuk!

Awal minggu ini, anaknya, Cameron, dan teman wanita Viviane Thibes mengalu-alukan seorang bayi perempuan, dan nenek yang bangga berkongsi foto pertama anak kecil itu di Facebook Khamis.

Dalam gambar itu, penambahan baru itu kelihatan tidur dengan nyenyak ketika dia berlutut di lengan ibunya.

Terima kasih kepada anak berusia 73 tahun, kami juga tahu namanya. Bundle of joy yang dipanggil Lua, dan dia dilahirkan pada hari Selasa.

Hari ini penghargaan saya untuk ibu di seluruh dunia telah mencapai tahap yang lebih tinggi … hari ini saya mengambil bahagian dalam keajaiban ketika anak perempuan saya diperkenalkan ke dunia melalui pahlawan Amazon yang indah … Saya sangat berbangga dengan anda @vianianethibes. �� #iloveyou

Satu jawatan yang dikongsi oleh Cameron Douglas (@cameronmorrelldouglas) pada

Tidak lama selepas kelahiran Lua, ayah baru Cameron mengambil Instagram untuk bersorak untuk pasangannya.

“Hari ini penghargaan saya untuk ibu-ibu di seluruh dunia telah mencapai tahap yang lebih tinggi … hari ini saya mengambil bahagian dalam keajaiban kerana anak perempuan saya diperkenalkan ke dunia melalui pahlawan Amazon yang cantik,” kata bapa berusia 39 tahun itu. bersama foto teman wanitanya melakukan yoga pranatal.

“Saya bangga dengan awak,” katanya.

Michael Douglas, Catherine Zeta-Jones and Cameron Douglas
Michael Douglas, Catherine Zeta-Jones dan Cameron Douglas menghadiri Los Angeles Mission Legacy Vision Gala di Four Seasons Hotel Los Angeles di Beverly Hills pada 9 November 2017.Getty Images

Cameron adalah anak sulung Douglas, dari perkahwinan pertamanya. Bintang itu juga mempunyai dua orang lagi – anak lelaki Dylan, 17, dan anak perempuan Carys, 14 – dengan isteri Catherine Zeta-Jones.

Lua adalah cucu pertamanya.

Tahniah kepada seluruh keluarga!

Loading...