Mandi bayi bertema Beyonce ini betul-betul (Sasha) Fierce!

Ia rasmi: Kami “Crazy In Love” dengan pancuran bayi bertema Beyonce ini!

Keadaan bertema Bey, yang berlaku pada hari Rabu, dilemparkan untuk ibu hamil (dan penggemar super Beyonce) Katie O’Connell Kaz oleh rakan sekerjanya di Humanscale, yang berpangkalan di New York City. Sama seperti Beyonce, yang melahirkan anak kembar pada bulan Jun, O’Connell Kaz menjangkakan dua bayi (atau “bey-beys” sebagai rakan sekerja mereka merujuk mereka). Dia tidak tahu bahawa rakan sekerjanya sedang merancang pesta untuknya.

“Ia adalah satu kejutan!” Riley Andreu, yang membantu membuang pancuran itu, memberitahu HARI INI. “Dia sangat gembira, dia suka Beyoncé dan kita semua bersenang-senang.”

Katie O'Connell Kaz's co-workers went all out for her Beyonce-themed
Para rakan sekerja Katie O’Connell Kaz pergi keluar untuk mandi Beyonce bertema “bey-bey” yang memaparkan donat Brooklyn, kad Beyonce buatan sendiri dan hiasan bertema Bey. Riley Andreu

Mandi bayi termasuk donat dari Brooklyn (yang suami Beyonce JAY-Z pastinya akan meluluskan), gerai foto lengkap dengan alat bertema Beyonce, dan kad ucapan tahniah yang dibuat oleh ilustrator Hayden Williams. Dan sudah tentu, limun adalah minuman pilihan!

“Kami berjaya mengekalkannya dengan harga yang murah. Minus makanan, saya fikir ia adalah $ 100-150,” kata Andreu. “Kami membuat segalanya sendiri, kami adalah jabatan pemasaran yang penuh dengan kreatif, jadi tidak sukar apabila kami meletakkan kepala kami bersama-sama, saya seorang pereka grafik sehingga saya membuat semua tanda-tanda. ! “

Di atasnya, O’Connell Kaz dan rekan-rekannya berkumpul untuk mengambil foto kumpulan bertema Beyonce, dengan ibu yang akan menyumbangkan tudung dan berdiri di depan gerbang bunga, la Beyonce dalam kehamilannya yang terkenal pengumuman foto Instagram dari 1 Februari.

Expectant mom Katie O'Connell Kaz (center) strikes her best Beyonce pose while surrounded by her co-workers at her Beyonce-themed baby shower.
Ibu mengandung Katie O’Connell Kaz (tengah) menyerang pertunjukan Beyonce yang terbaik ketika dikelilingi oleh rakan sekerjanya di pancuran bayi bertema Beyonce.

Dia juga mengambil beberapa potret solo, membungkuk bonggol bayi dalam satu. Dalam satu lagi foto, O’Connell Kaz menimbulkan dua bayi kertas untuk meniru gambar Beyonce yang diposting di Instagram 13 Julai yang menunjukkan dia memegang kembar berusia satu bulan, Rumi dan Sir Carter. Tidak seperti Beyonce, walaupun, yang melahirkan anak laki-laki dan perempuan, O’Connell Kaz mengharapkan anak kembar. Mereka dijadualkan pada bulan Oktober.

Mama-to-be Katie O'Connell Kaz celebrated the upcoming births of her twins with a Beyonce-themed baby shower and photo shoot.
Mom-to-be Katie O’Connell Kaz merayakan kelahiran anak kembarnya yang akan datang dengan pancuran bayi bertema Beyonce dan pemotretan foto.

Andreu memberitahu HARI SEMUA bahawa memilih tema mandi itu tidak ada gunanya.

“Katie mengumumkan bahawa dia mempunyai kembar sedikit selepas Beyonce lakukan, jadi apabila tiba masanya untuk merancang mandi dia tema itu hanya klik,” katanya..

Andreu berkongsi beberapa gambar dari bilik mandi di akaun Twitternya pada 26 Julai dan telah terkejut dengan sambutan yang mereka dapat.

“Ia gila !! Kami tidak fikir ia akan mendapat reaksi ini,” katanya. “Saya hanya berkongsi di Twitter kerana saya berbangga dengan kerja kami, dan ia mula mendapat daya tarikan serta-merta. Kami terus berkongsi artikel antara satu sama lain dan kami mempunyai beberapa dipaparkan di peti sejuk pejabat kami.”

Andreu berkata bahawa pancuran telah menetapkan bar yang sangat tinggi untuk pihak-pihak yang akan datang melemparkan jabatan.

“Kami ada beberapa pihak yang dijadualkan untuk masa terdekat,” katanya. “Kami pasti mempunyai beberapa kasut besar untuk mengikutinya!