Malaikat di atas kapal? Lihat gambar ultrabunyi yang membuatkan seorang ibu menjadi orang percaya

Selepas pengguna imgur mencatat gambar ultrasound minggu ini yang kelihatan menunjukkan setan melihat bayi yang belum lahir, seorang ibu dari Wales memutuskan untuk mengimbangi skala baik dan jahat sedikit dengan berkongsi imej ultrasoundnya sendiri.

Lewis' ultrasound
Ultrasound Lewis, yang dilakukan pada tahun 2012, menunjukkan gambaran tentang apa yang kelihatan sebagai malaikat dalam rahimnya dengan anaknya yang belum lahir.Kelly Lewis

Imej yang dikongsi bersama dengan The Mirror oleh ibu berusia 26 tahun Kelly Lewis, menunjukkan apa yang kelihatan seperti malaikat, memerhatikan bayi Lewis, Harper, dalam utero.

Harper kini berusia tiga tahun, dan Lewis memberitahu KANAK-KANAK HARI INI bahawa dia tidak melihat kehadiran malaikat ketika imej itu pada awalnya ditangkap pada tahun 2012.

“Ia adalah ketika saya menunjukkan kawan saya kemudian hari itu – dia menunjuk kepada saya. Sejak itu, semua orang telah terpesona dengannya,” kata Lewis..

Kelly Lewis and her daughter, Harper
Lewis berkata anak perempuannya, Harper, sekarang tiga, adalah malaikat kecilnya.Kelly Lewis

Lewis menunjukkan bahawa nama Harper bermaksud, “seseorang yang memainkan kecapi,” instrumen sering dikaitkan dengan malaikat.

“Harper adalah gadis kecil yang sangat baik,” kata Lewis. “Dia mempunyai keperibadian yang mesra, prihatin, dan bermanfaat – sentiasa sopan dan baik, dan sangat manis dan tidak bersalah. Dia juga mempunyai senyuman manis – ia sangat angelik.

Kelly Lewis' daughter, Harper
“Dia mempunyai personaliti yang mesra, prihatin, dan bermanfaat,” kata Lewis dari anak perempuannya. “Sentiasa sopan dan baik, dan sangat manis dan tidak bersalah.”Kelly Lewis

Jadi, apakah Lewis percaya bahawa seorang malaikat sedang melawat anak perempuannya yang belum lahir pada hari itu pada tahun 2012?

“Ya, saya percaya bahawa ini adalah seorang malaikat,” kata Lewis. “Ia adalah perkara yang baik untuk percaya dan perkara yang indah.”

Semangat Joey Feek diangkat bermain dengan anak perempuan

Nov.13.201500:42

Loading...