Lihat gambar kempen iklan Bayi Gerber pertama yang memaparkan kanak-kanak dengan sindrom Down

Kempen iklan pertama yang memaparkan “bayi Gerber” dengan sindrom Down telah membuat kemunculannya, dan bintang kempen itu teruja dengan perhatian.

“Apabila kita keluar, semakin banyak orang yang datang kepadanya, semakin dia suka,” kata ibu Cortney Warren tentang pemain berusia 2 tahun yang berusia lanjut Lucas itu. “Ia benar-benar membuat harinya.”

Cortney dan Jason Warren mendapati anak lelaki mereka yang baru lahir mengalami sindrom Down apabila Lucas dilahirkan pada tahun 2016. Mereka tidak tahu apa yang diharapkan. Pada usia 2 tahun, Lucas menjadi anak pertama dengan sindrom Down yang dinamakan bayi Gerber, dipilih dari 140,000 untuk mewakili jenama itu sebagai “poster bayi” ikoniknya.

Hanya minggu lalu, anak kecil yang menggemaskan membuat debutnya “spokesbaby” di laman Facebook Gerber di sini: Gerber Baby Lucas: “Buat Setiap Count Little Bite.” Dalam iklan itu, Lucas menikmati puffs Gerber organik dengan bijirin penuh, bertepuk tangan dan berkelip sekarang – Senyum besar yang menyerupai 11 juta pengikut.

Walaupun iklan baru sahaja muncul di Facebook dan Instagram, ibu bapa Lucas berkata bahawa anak mereka sudah mendapat perhatian lebih jauh di mana sahaja dia pergi – yang dia tegas mengagumi.

Temui pemenang pertandingan foto Gerber Baby yang comel

07.07.201804:20

“Dia menyukai perhatian, pasti,” kata bapa Jason Warren. “Dia hanya normal berusia 2 tahun. Dia sangat menyukai pengalaman seperti yang kita lakukan. Dia suka kamera dan segala-galanya. “

“Ia tidak jauh berbeza dengan kehidupan biasa kita, tetapi lebih ramai orang datang dan tahu nama Lucas,” kata ibunya, Cortney, ketawa. “Kini, bukan hanya kawan-kawan kita, tetapi orang yang tidak pernah jumpa kepada kami dan berkata, ‘Hey Lucas!'”

Lucas Warren is the first Gerber baby to have Down syndrome.
Lucas Warren adalah bayi Gerber pertama yang mempunyai sindrom Down. Gerber

Cortney berkata dia gembira dengan bagaimana iklan itu keluar, terutamanya sejak Lucas tidak betul-betul bekerjasama pada hari pukulan itu.

“Saya sangat gembira kerana mereka mendapat pukulan hebat,” katanya.

Lucas's mom describes him as an extroverted kid who loves waving to people and saying hello.
Ibu Lucas menggambarkannya sebagai anak yang pandai yang suka melambai orang dan menyapa dia.Gerber

“Ia begitu hebat untuk melihatnya melambai dan bertepuk tangan, kerana itulah keperibadiannya: dia bertepuk tangan untuk segala-galanya sekarang. Itu sahaja dia, dan ia sangat mengagumkan, “katanya.” Bagi saya, saya suka sorak peribadi saya sendiri. “

Rakan-rakan dan keluarga Warrens, pasangan itu berkata, telah dilanggar oleh iklan tersebut.

“Dia hanya berusia dua tahun yang normal. Dia sangat menyukai pengalaman seperti yang kita lakukan. Dia suka kamera dan segala-galanya, “kata ayah Lucas, Jason Warren.Gerber

“Saya rasa kita semua sangat berat sebelah, tentu saja,” Cortney ketawa. “Apabila semua orang mula bertemu dengannya selepas dia dilahirkan, mereka segera berkata bahawa saya harus cuba membuatnya menjadi model, jadi ini adalah sesuatu yang serupa dengan pemodelan yang dia lakukan sekarang.”

Sebagai ibu bapa, Jason berkata, iklan tersebut membantu orang lain memahami apa yang mereka ingin mempunyai anak dengan sindrom Down.

“Ia menjadikan kehidupan kita sebagai ibu bapa lebih mudah,” kata Jason. “Apabila ada yang bertanya kepada kami, ‘Apa yang ingin hidup dengan Lucas?’, Saya boleh tunjukkan kepada mereka video ini.”

Tetapi lebih banyak bergerak daripada iklan itu sendiri, kata Jason, telah menjadi respon dari orang awam.

“Saya melihat semua keluarga yang berbeza dari seluruh melihat anak saya dan hanya tersenyum, atau berkongsi anak mereka sendiri di media sosial supaya dunia dapat melihat mereka juga, atau hanya mengatakan kepada Lucas,” katanya..

“Itu sesuatu yang saya tidak akan dapat berjaya,” kata Jason. “Ia luar biasa untuk melihat bagaimana senyuman sedikit membawa yang terbaik kepada semua orang.”

.