Lance Bass pengalaman surrogacy dengan suami: ‘Dia akan menjadi ayah yang hebat’

Lance Bass adalah satu langkah yang lebih dekat untuk membuat impiannya mempunyai sebuah keluarga yang menjadi kenyataan.

Bekas ahli ‘N Sync membuka pengalaman surga dengan suaminya Michael Turchin pada HARI INI.

“Kami sangat teruja,” katanya. “Kami menyukai idea untuk memiliki keluarga. Itulah salah satu sebab saya mahu berkahwin dengan lelaki ini, kerana saya tahu dia akan menjadi seorang ayah yang hebat.”

‘Saya tidak sabar menunggu anak-anak kita berada di sini bersama kami!’: Lance Bass mengumumkan dia dan suami telah menemui pengganti

Jun.25.201802:56

Bass, 39, berkahwin dengan Turchin, seorang pelakon berusia 31 tahun, pada tahun 2014.

“Ini adalah tahun yang kami buat bersama,” kata penyanyi yang berpaling itu. “Kami akhirnya menemui pengganti kami Sekarang kami mencari penyumbang telur kami, pengalaman yang menarik, ini sesuatu yang saya tidak tahu apa-apa.”

Dia menambah bahawa pengganti mereka “luar biasa.”

“Untuk dia memberikan hadiah itu … ia sangat istimewa,” kata Bass.

Operasi Smile Host's 5th Annual Park City
Lance Bass dan Michael Turchin berkahwin pada tahun 2014. Bass membuka impian mereka untuk mempunyai anak-anak pada HARI INI, dengan mengatakan mereka telah menemui pengganti dan mencari penderma telur. Getty Images

Turchin berada di belakang pentas kerana Bass berkongsi butiran perjalanan mereka ke ibu bapa dengan HODA Kotbek HARI Kotak dan bersama-host Meghan Trainor, yang dibawa ke air mata oleh kisah yang tulus.

Jelas pasangan itu dipamirkan tentang idea menjadi bapa.

“Kami berada di Disney World dan semua yang saya fikirkan adalah, saya tidak boleh menunggu anak-anak kita berada di sini bersama kami!” Bass berkata.