Kim Kardashian menyewa pengganti: ‘Sukar untuk tidak membawa anak saya sendiri’

Kim Kardashian membuka peluang untuk menyewa pengganti untuknya dan anak ketiga Kanye West – anak perempuan yang dilahirkan pada hari Isnin.

Pada hari Khamis, bintang “Keeping Up with the Kardashians” – yang memilih untuk menggunakan pengangkut gestational selepas mengalami komplikasi kehamilan berganda – menulis secara terang-terangan mengenai tahap tinggi dan rendah pengalamannya dalam jawatan pelanggan hanya di laman web rasminya.

Gambar: Kim Kardashian West, Kanye West
Kim Kardashian membuka peluang untuk menyewa pembawa gestational untuknya dan anak ketiga Kanye West, anak perempuan yang dilahirkan Jan. 15.Evan Agostini / AP

“Saya selalu jujur ​​tentang perjuangan saya dengan kehamilan. Preeclampsia dan plasenta akreta adalah keadaan berisiko tinggi, jadi apabila saya ingin mempunyai bayi ketiga, doktor mengatakan bahawa ia tidak selamat untuk saya – atau bayi-kesihatan bawa saya sendiri, “tulis realiti TV veteran, 37.

Kardashian kemudian menjelaskan perbezaan antara pembawa gestational dan pengganti tradisional.

“Walaupun saya telah menggunakan pengganti istilah pada masa lalu, pengangkut gestational sebenarnya istilah teknikal untuk seorang wanita yang membawa bayi yang dia tidak mempunyai hubungan biologi,” jelas Kardashian. “Pengganti tradisional menyumbangkan telurnya, secara artifisial disemai dengan sperma bapa dan kemudian membawa bayi itu untuk jangka panjang. Oleh kerana kami menanam telur yang disenyawakan di pembawa gestational kami, bayi kami adalah lombong secara biologi dan Kanye.”

Walaupun sesetengah ibu bapa memilih orang yang mereka sudah tahu untuk proses itu, Kardashian mendedahkan dia dan West, 40, mendapati pembawa gestational mereka melalui agensi.

https://www.instagram.com/p/BdSxoMVlvkG

Walaupun ibu yang bersyukur tiga menghitung berkatnya untuk proses itu, dia mengakui bahawa emosi sukarnya tidak membawa anaknya sendiri.

“Memiliki pembawa gestational memang berbeza, tetapi sesiapa sahaja yang mengatakan atau berfikir bahawa jalan mudahnya benar-benar salah,” katanya. “Orang menganggapnya lebih baik kerana anda tidak perlu berurusan dengan perubahan fizikal, kesakitan atau komplikasi dengan penghantaran, tetapi bagi saya, sukar untuk tidak membawa anak saya sendiri, terutama selepas saya membawa Utara dan Saint.”

Kardashian mengakhiri jawatannya dengan mengucapkan terima kasih kepada pengganti beliau untuk “pengalaman terbaik yang pernah saya alami.”

“Pengangkut gestational kami memberi kami hadiah paling hebat yang boleh diberikan. Sambungan dengan bayi kami datang dengan serta-merta dan seolah-olah dia bersama kami sepanjang masa,” katanya. “Memiliki pengangkut gestational sangat istimewa untuk kami dan dia membuat impian kami untuk mengembangkan keluarga kami menjadi kenyataan. Kami sangat teruja untuk akhirnya mengalu-alukan ke rumah gadis kami.”

Anak perempuan Kim dan Kanye menyinari sinar surga

17 Januari 201202:26

Loading...