Kenapa Jason Aldean dan isteri Brittany bersyukur anaknya dilahirkan seminggu lebih awal

Ibu bapa baru Jason dan Brittany Kerr Aldean tahu nilai masa yang dihabiskan dengan orang tersayang. Oleh itu, kedua-dua lelaki ini tidak boleh lebih bersyukur bahawa bayi lelaki yang sihat itu tiba seminggu sebelum tarikh tamatnya menghabiskan beberapa hari bonus dengan keluarga dan rakan-rakan.

Brittany, artis solek dan blogger gaya hidup, berkongsi catatan Instagram Jumaat bersama suaminya bintang negara dan anak sulung mereka, Memphis Aldean Williams.

“Hari ini adalah tarikh akhir Memphis, tetapi bersyukur dia datang seminggu awal supaya kami mendapat lebih banyak masa dengannya,” tulis ibu yang bercahaya itu. “Anda membuat kehidupan trilion kali lebih baik, lelaki kecil !! Kami sangat sayangkan anda. “

Memphis tiba pada 1 Disember, dengan berat 9 pound, 5 auns. Ayahnya tidak dapat lebih bahagia untuk kelahiran anak pertamanya.

11th Annual ACM Honors - Red Carpet
Jason dan Brittany Aldean berkahwin pada tahun 2015 dan mengumumkan kehamilannya pada bulan Mei.Rick Diamond / Getty Images untuk ACM

“Jadi diberkati hari ini untuk melihat lelaki kecil saya datang ke dunia,” Aldean menulis dalam pengumuman kelahiran minggu lepas. “Dalam satu tahun yang telah menjadi perjalanan rollercoaster, ini adalah apa yang berlaku. Saya tidak sabar untuk melihat kehidupan yang ada untuk kanak-kanak ini. “

Setiap tahun akan menjadi sibuk untuk penyanyi dan bapa dua anak perempuan dari perkawinan sebelumnya (Kendyl, 10, dan Keeley, 14). Namun sejak beberapa bulan kebelakangan ini, Aldean menghadapi kesusahan peribadi dan awam. Hanya beberapa minggu sebelum kelahiran Memphis, Aldean sedang menjalankan pentas di Festival Laluan Harapan 91 di Las Vegas ketika seorang lelaki bersenjata melepaskan tembakan, membunuh 58 orang dan mencederakan lebih daripada 500 yang lain.

Jason Aldean bercakap buat pertama kalinya sejak menembak Las Vegas

Nov.14.201704:37

Orang-orang Aldean kini menanti masa depan yang cerah dengan anak pertama mereka bersama. Ibu dan ayah yang baru dengan jelas kelihatan membuat setiap detik dikira dengan keseronokan baru mereka.