Kelly Clarkson: Saya ‘tidak di atas’ memukul dua anak saya

Kelly Clarkson membuka falsafah disiplin anaknya, mendedahkan dalam temu bual baru-baru ini bahawa dia sanggup melemparkan anak perempuannya yang berusia 3 tahun River Rose dan anak lelaki Remy yang berusia 1 tahun.

“Saya bukan di atas pukulan, yang mana orang tidak semestinya,” penyanyi berusia 35 tahun memberitahu radio.com. “Dan saya tidak bermaksud memukulnya, saya hanya bermaksud pukulan.”

Clarkson mempertahankan keputusannya, dengan menyatakan bahawa ibunya dan ayahnya mendisiplinkannya dengan cara yang sama ketika dia dewasa di Texas.

“Ibu bapa saya memarahi saya, saya berbuat baik dalam hidup dan saya rasa baik …” katanya, kemudian menambah “… Saya dari Selatan, jadi kita mendapat gelaran. Ibu saya akan memanggil kepala sekolah jika saya pernah berakhir di pejabat ibu pejabat dan memberi kebenaran untuk dia melambatkan saya … Saya seorang individu yang berpengalaman dengan banyak watak, jadi saya fikir ia baik-baik saja. “

Clarkson menyatakan bahawa dia juga memberi amaran kepada anak-anaknya terlebih dahulu. “Saya suka, ‘Hai, saya akan memukul kamu di bahagian bawah jika kamu tidak berhenti sekarang. Seperti, ini tidak masuk akal. ‘”

Jangan sekali-kali merindui cerita orangtua dengan surat berita KANDUNGAN HARI INI! Daftar di sini.

American Academy of Pediatrics tidak mencadangkan pukulan, dan telah memetik kajian menunjukkan amalan boleh membuat kanak-kanak agresif kemudian dan dikaitkan dengan isu-isu kesihatan mental.

Clarkson mengakui isu itu kontroversi, dan dia menyedari pandangan yang berbeza-beza, terutama ketika dia berada di luar rumahnya. “Jadi itulah perkara yang rumit apabila anda keluar di khalayak ramai, sebab orang seperti, anda tahu, mereka fikir itu salah atau apa, tetapi saya tidak tahu apa-apa yang salah dengan pukulan,” katanya..