Kelahiran Kim Kardashian dan Kanye West membuat penampilan pertama

Kylie Jenner adalah ahli terbaru keluarga “Kekal Dengan Kardashians” untuk mengalu-alukan bayi kepada dunia, tetapi satu lagi kedatangan baru membuat penampilan dalam video yang dikongsinya Ahad.

Selepas mengumumkan kelahiran anak perempuannya – dan mengesahkan kehamilannya pada masa yang sama – Jenner mencatatkan klip YouTube menunjukkan masa yang membawa kepada berita gembira.

Terdapat mesej dari kawan-kawan, sekilas sonograms, perhimpunan keluarga dan sekejap-sekejap-saat-saat yang memaparkan adik perempuan Jenner, Kim Kardashian memegang keseronokannya sendiri, Chicago Barat yang berusia 3 minggu. (Lihat Chicago pada tanda 8:26!)

Kim and Kanye's little one Chicago West
Bertemu dengan Chicago Barat!Youtube

Kardashian dan suami Kanye West meraikan kedatangan anak ketiga mereka, melalui pembawa gestational, pada 15 Januari. Empat hari kemudian, mereka mendedahkan nama Chicago.

Kini peminat keluarga akhirnya melihat anak kecil itu.

Kim and Kanye's little one Chicago West
Ibu dan bayi: Kim Kardashian dan anak perempuan berusia 3 minggu, Chicago Barat membuat dan menampakkan diri dalam video kehamilan Kylie Jenner.Youtube

Chi mempunyai dua orang adik beradik – adik perempuan North, 4, dan saudara lelaki Saint, 2.

View this post on Instagram

Happy Holidays

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Tetapi dia akan mempunyai dua teman lelaki lain yang lebih dekat dengan usianya – sepupunya, termasuk anak perempuan Kylie baru dan bayi Khloe Kardashian, yang jatuh tempo pada musim bunga.

Anak perempuan Kim dan Kanye menyinari sinar surga

17 Januari 201202:26