‘Kehamilan adalah sukar’: Hilary Duff mendapat kenyataan tentang mengharapkan selfie dengan bengkak bayi

Bulan lalu, Hilary Duff mengumumkan bahawa dia hamil dengan anaknya yang kedua, dan bulan ini dia membuat satu lagi pengumuman – yang mana mana-mana wanita yang mengandung boleh dikaitkan dengan.

Singkatnya, perniagaan baby-on-the-way ini tidak mudah.

Pada malam Rabu, bintang yang “Muda” melepaskan benjolan bayi untuk selfie, dan membuka kepada peminat dan pengikutnya tentang bagaimana perasaannya.

“Buah dada adalah besar perut besar badannya besar,” tulisnya. “Lelaki … kehamilan adalah sukar. Memberi kasih kepada semua orang yang membuatnya mudah … perjalanan ini susah payah dan juga sangat istimewa.”

Duff mendapat tahu tentang perubahan fizikal yang berlaku semasa kehamilan, termasuk lawatan bilik mandi yang kerap.

“Cantik untuk memiliki sedikit kehidupan di dalam dan impian hari semua pengembaraan baru untuk datang buuuut hampir mustahil untuk mendapatkan kasut saya sendiri,” Duff meneruskan. “Sakit bangun 9 kali malam untuk kencing dan melihat tubuh pelik ini dalam cermin yang tidak saya sendiri pada masa ini.”

Sudah tentu, itu harapan untuk apa yang akan menjadikan semua masa yang sukar berbaloi.

View this post on Instagram

I win.

A post shared by Hilary Duff (@hilaryduff) on

Duff merentasi dengan ibu-ibu lain dalam jawatan itu, yang dimaksudkan untuk berkhidmat sebagai kedua-dua penipuan dan peringatan.

“Wanita adalah keledai yang sangat buruk,” tulisnya, sambil menambah, “Ini hanya satu nota untuk mengingatkan diri saya dan mengingatkan orang lain betapa kukuh dan cantik anda! KAMI GOT INI!”

Tetapi dia tahu “ini” tidak berakhir dengan kehamilan. Ibu, pada umumnya, bukanlah untuk jantung yang lemah.

“Anda sentiasa bimbang,” Duff sebelum ini memberitahu HARI INI tentang membesarkan anak. “Semua orang mahu kehidupan anak-anak mereka berjalan sempurna, yang jelas tidak mungkin sepanjang masa, tetapi ia sangat menyeronokkan, saya sangat bernasib baik.”

Pelakon berusia 30 tahun dan rakan penyanyi-penulis lagunya, Matthew Koma, menjangkakan seorang bayi perempuan. Duff berkongsi seorang anak lelaki, Luca berusia 6 tahun, dengan bekas suami Mike Comrie.

https://www.instagram.com/p/Bk9M8fhnyLv

Kita tidak boleh menunggu Duff berkongsi lebih banyak perjalanannya.

Hilary Duff dan Sutton Foster bercakap mengenai musim baru ‘Lebih muda’

Jun.05.201803:18

Loading...