Kebijaksanaan Instagram Pink pada berat badan dan imej badan: ‘Lepaskan skala itu’

Anda pernah mendengarnya sejuta kali: Abaikan nombor pada skala, dan fokus kepada bagaimana tubuh anda kelihatan, dirasakan, dan sesuai dengan pakaian anda. Tetapi itu boleh menjadi sukar untuk diingat ketika, um, kehidupan berlaku, dan nombor skala itu mula merayap atas sebab apa pun.

Jadi berteriak kepada Pink untuk meluangkan masa untuk mengingatkan kita dengan bukti fotografi.

“Adakah anda percaya bahawa saya adalah 160 pound dan 5’3”? “Penyanyi itu, 37, memaparkan gambar dirinya yang sesuai dan bersedia untuk menghancurkan latihan hari itu.” Dengan ‘standard biasa’ yang menjadikan saya gemuk. Saya tahu saya tidak berada di matlamat saya atau di mana-mana berhampiran dengan Bayi 2 tetapi saya tidak merasa gemuk. “

Dia menambah, “Satu-satunya perkara yang saya rasa adalah diri saya. bersama-sama dengan hashtags #feelingmyself, #strongismygoal, #bodygoals dan #GIJaneismyWCW.

Pink adalah WCW kami.

BERKAITAN: Pink dan Carey Hart meneruskan ‘malam tarikh’ yang comel dengan anak-anak

Penyanyi melahirkan Jameson Moon Hart, anak keduanya dengan suami Carey Hart, pada bulan Disember. Dia kelihatan kuat dan sihat dalam apa jua keadaan … tetapi terutamanya untuk tidak empat bulan selepas bersalin!

View this post on Instagram

Thanks Jackson Hole #familydatenight #zacbrownband

A post shared by P!NK (@pink) on

Ini bukan kali pertama Pink telah bercakap mengenai beratnya. Selepas menerima beberapa komen yang menghina badan pada 2015, dia menuduh Twitter, berkata, “Saya rasa cantik … Jangan risau tentang saya, saya tidak bimbang tentang saya, dan saya tidak bimbang tentang anda. Saya baik-baik saja, sangat gembira, dan badan yang kuat, sihat dan gila saya mempunyai masa yang sangat berharga. “

Lupakan tujuan badan. Matlamat keyakinannya.

OK, dan matlamat badan juga.