‘Kamu berbohong’: Khloe Kardashian terkejut mengetahui dia mempunyai seorang gadis

Khloe Kardashian mempunyai seorang gadis!

Adik perempuan Kardashian yang hamil itu mendapat berita besar pada episod malam Ahad tentang rancangan TV realiti keluarganya “Menjaga Up With the Kardashians,” tetapi ia mengambil masa untuk tenggelam dalam.

Khloe Kardashian mendedahkan jantina bayi yang dia jangkakan

Mac.05.201800:39

Ibu-untuk-dijumpai semua mengenainya semasa panggilan telefon dari kakak dan ibu baru Kylie Jenner.

“Anda mempunyai seorang gadis!” Kylie berkata, membaca berita dari doktor.

Jawapan Khloe? “Awak berbohong!” Selepas Kylie meyakinkannya itu adalah benar, dia masih tidak dapat memahaminya.

“Saya tidak merasakan saya mempunyai seorang gadis,” katanya sambil matanya mengalir dan wajahnya menunjukkan lebih banyak kejutan.

Dia kelihatan kecewa juga.

Kakak kakak, yang baru-baru ini mengalu-alukan anak perempuannya sendiri, mengakui, “Tidak apa-apa, saya menangis ketika saya mendapati North akan menjadi seorang gadis juga.”

Sebaik sahaja Khloe mempunyai masa untuk memproses berita itu, dia berkata, “Apabila anda mempunyai minda anda tentang apa yang anda ada – seperti semua orang memberitahu saya bahawa anda akan merasakan apa yang anda ada dan anda hanya akan jenis tahu – dan kemudian apabila anda mengetahui ia bertentangan sepenuhnya, itu hanya satu kejutan. “

Selepas episod itu disiarkan, lelaki berusia 33 tahun itu mengambil Twitter dan membuktikan dia berpindah melepasi reaksi awalnya – melalui masa lalu – dan kini benar-benar teruja untuk membawa seorang gadis lain kepada keluarga.

“Saya kini sangat gembira anak perempuan saya akan mempunyai kawan-kawan terbaik selama-lamanya dengan Chicago dan Stormi !! Tuhan hebat !!!” dia menulis, merujuk anak perempuan Kim dan Kylie yang lahir tahun ini.

Sekarang para peminat tahu Khloe akan menjaga dengan seorang anak perempuan tidak lama lagi, ada satu lagi perkara yang mereka ingin tahu: Adakah namanya bermula dengan “K”?

Itu masih misteri – dan kemungkinan.

Kim Kardashian menyiarkan foto pertama bayi baru Chicago Barat

Februari.27.201800:26