Joy-Anna Duggar mengalu-alukan anak pertama dengan suami Austin Forsyth

Keluarga Duggar terus berkembang!

Newlyweds Joy-Anna Duggar dan Austin Forsyth mengalu-alukan anak pertama mereka, seorang budak lelaki bernama Gideon Martyn Forsyth, laporan majalah People.

Seorang wakil untuk mengesahkan berita itu kepada HARI INI.

Joy-Anna (Duggar) Forsyth, Austin Forsyth and baby Gideon Martyn Forsyth
Newlyweds Joy-Anna Duggar dan Austin Forsyth berpose dengan anak pertama mereka, seorang anak bernama Gideon Martyn Forsyth, dilahirkan pada 23 Februari.TLC

Little Gideon tiba pada 23 Februari.

“Kami diberkati melebihi ukuran dengan kedatangan anak kami, Gideon Martyn Forsyth,” kata pasangan itu kepada majalah itu. “Melihat kepada anak kami untuk kali pertama adalah detik yang luar biasa! Tuhan sangat baik, dan kami sangat bersyukur.”

Joy-Anna, 20, dan Austin, 24, bertemu lebih dari 15 tahun yang lalu ketika keluarga Austin berpindah ke Arkansas dan mula menghadiri gereja Duggars. Pasangan itu mengikat simpulan pada Mei di Cross Church di Rogers, Arkansas, dalam satu majlis yang menyaksikan para peminat melihat diri mereka semasa satu episod dua jam rancangan realiti TLC mereka, “Counting On.”

Duggars on dating: Tiada ciuman ’til perkahwinan

Apr.01.201402:34

Pasangan itu mendedahkan mereka menjangkakan anak pertamanya pada bulan Ogos.

“Setiap kanak-kanak adalah hadiah yang sangat berharga dari Tuhan,” Joy-Anna memberitahu Orang pada waktu itu. “Saya sangat berharap untuk menonton Austin sebagai ayah dan membesarkan anak bersama dengannya.”

Tahniah kepada pasangan gembira dengan budak lelaki baru mereka!