Jennifer Garner berkongsi video manis untuk merayakan ulang tahun ke-80 ibu

Jennifer Garner mempunyai banyak cinta untuk ibunya, dan ia menunjukkan pada halaman Instagramnya.

Dalam video manis yang dikongsi bersama oleh Garner pada hari Selasa, bintang asal “Alias” bersemangat merayakan ulang tahun ke-80 ibunya Pat.

https://www.instagram.com/p/BizmlRngbv9

Selepas meminta Pat untuk mengesahkan tarikh hari lahirnya – “1938 … 15 Mei,” kata Pat – Garner menjatuhkan ibunya dengan soalan tentang orang kegemarannya.

“Siapa saudara kegemaran kamu?” Pelakon itu, 46, meminta Pat, yang menjawab, “Robert.” Paman Robert Garner kemudian memasuki bingkai dan memberikan kakaknya sebuah peluk besar.

Apabila Garner menanyakan ibunya yang anak kegemarannya, bagaimanapun, Pat bermain coy.

“Melissa kegemaran saya dan Jennifer kegemaran saya dan Susannah kegemaran saya,” katanya secara diplomatik. Apabila Garner cuba memujuknya untuk memberikan jawapan yang lebih spesifik (“Tetapi kegemaran kamu,” tegas Garner), Pat lagi menuntut.

“Ketiga,” katanya.

https://www.instagram.com/p/Bb2XD8DjKEO

Di dalam klip itu, Garner turut mendaftarkan pamannya untuk berkongsi beberapa “kolokialisme Oklahoma,” termasuk “panas seperti engsel di pintu neraka” dan “seperti jelek sebagai sabun buatan sendiri.”

Garner gembira dapat berkongsi sekilas ke dalam kehidupan keluarganya di Instagram. Kembali pada bulan Disember, dia memaparkan foto pengunduran diri yang menggembirakan dengan adik-adik perempuannya yang bermalam untuk Krismas.

Jennifer Garner bertindak balas terhadap klip Oscars yang menjadi virus

Mac.07.201800:41

Loading...