Jenna Bush Hager menyampaikan penghormatan manis untuk ulang tahun ke-5 anak perempuan Mila

Jenna Bush Hager mencatatkan penghormatan ulang tahun yang manis pada hari Jumaat kepada anak sulungnya, mencerminkan cara yang penting gadis muda itu mengubah hidupnya.

“Ulang Tahun ke-5 yang paling bahagia untuk bayi yang bersemangat dan berseri ini yang membuatkan saya seorang mama,” Jenna menulis dalam kapsyen kepada foto yang dipostingnya ke Instagram.

“Mila saya, setiap hari dengan anda telah dipenuhi dengan keajaiban dan kegembiraan. Dinamakan selepas nenek anda – anda adalah kebaikan, belas kasihan dan kebijaksanaan mereka. “

Margaret Laura “Mila” Hager, lahir pada 13 April 2013, adalah cucu pertama untuk bekas Presiden George W. Bush dan isterinya, Laura. Dia menyertai dua tahun kemudian oleh kakaknya, Poppy Louise.

Kedua-dua gadis itu berhenti jam 4 HARI INI baru-baru ini ketika ibunya Jenna duduk untuk Hoda Kotb dan membantu menambat program dengan Kathie Lee Gifford sebelum penonton hidup. Sudah pasti gadis-gadis animasi itu menjadi orang dewasa, dan akhirnya terpaksa dibawa dari pentas oleh ayah mereka, dan suami Jenna, Henry Hager.

Anak-anak Jenna Bush Hager mencuri rancangan itu

19.20.201808:47

Itu bukan kali pertama Mila datang ke studio TODAY.

Musim panas lalu, gadis itu memohon untuk pergi bekerja dengan ibunya sehingga akhirnya Jenna menyerah dan membawanya ke Studio 1A. Mila berkelakuan seperti mimpi, tetapi ibunya mengaku ada alasan: “Dia mempunyai banyak lollipop.”

Selamat hari jadi, Mila. Semoga hari anda dipenuhi dengan manis!