Jason Aldean dan isteri Brittany mengalu-alukan bayi lelaki

Bintang negara Jason Aldean, 40, bercerita pada bulan Disember dengan hadiah paling berharga daripada semua: budak lelaki yang sihat!

Ayah bangga menghantar berita di Instagram bahawa Memphis Aldean dilahirkan pada hari Jumaat. Ia adalah tempat yang terang di mana penyanyi itu memanggil “perjalanan rollercoaster” setahun, seolah-olah merujuk kepada penembakan massa yang berlaku di konsertnya di Las Vegas, Nevada pada September.

“Begini diberkati hari ini untuk melihat lelaki kecil saya datang ke dunia,” kata Aldean yang memaparkan foto dirinya bersandar lebih melindungi bayi Memphis dan isteri Brittany Kerr Aldean. “Dalam satu tahun yang telah menjadi perjalanan rollercoaster, ini adalah apa yang berlaku, saya tidak boleh menunggu untuk melihat apa yang telah berlaku untuk kanak-kanak ini. Memphis Aldean … 9lb 5 oz.”

Aldean juga memuji prestasi isterinya di ruang penghantaran, sambil menambah hashtag “#mamawasarockstar.”

Dia membalas dengan baik pada pos sendiri yang memaparkan foto manis yang sama. “Terima kasih atas sokongan hebat @jasonaldean dan tahan semua tangan meremas dan menggali kuku,” tulis blogger gaya dan artis solek. “TETAPKAN HARI RAYA HARI INI!”

View this post on Instagram

My world💙

A post shared by Brittany Aldean (@brittanyaldean) on

Pasangan yang berkahwin pada tahun 2015 mengumumkan kehamilan pada Instagram pada bulan Mei.

Ini anak pertama mereka bersama. Aldean juga mempunyai dua anak perempuan – Kendyl, 10, dan Keeley, 14 – dari perkahwinan sebelumnya. Dia mencatatkan foto keluarga yang indah di Instagram Sabtu, memperkenalkan mereka kepada adik mereka yang baru.

Tahniah kepada keluarga Aldean yang semakin meningkat!

Jason Aldean bercakap buat pertama kalinya sejak menembak Las Vegas

Nov.14.201704:37