Jamie Lynn Spears menghormati ‘ulang tahun keajaiban’ kemalangan anak perempuan

Jamie Lynn Spears menandakan ulang tahun satu tahun anak perempuan Maddie Aldridge yang mengerikan kemalangan ATV dengan berterima kasih kepada Tuhan gadis kecilnya masih hidup dan baik hari ini.

Penyanyi negara berusia 26 tahun itu mengucapkan terima kasih pada hari Isnin dalam jawatan yang penuh kasih sayang yang dikongsi di Twitter dan Instagram.

https://www.instagram.com/p/Be0hnIujCMi

“Ulang tahun Keajaiban 1 tahun …. TERIMA Y’ALL untuk doa anda pada masa itu, dan TERIMA KASIH ALLAH untuk keluarga saya yang cantik,” tulis ibu yang bersyukur di sebelah foto dengan Maddie di bilik hospitalnya tahun lepas.

Jamie Lynn Spears, Maddie Briann Aldridge, and Lynne Spears
Penyanyi negara, Jamie Lynn Spears menawan dengan anak perempuannya, Maddie, dan ibunya, Lynne Spears, pada tahun 2016.Jeff Kravitz / FilmMagic

Kemalangan yang menakutkan – dan pemulihan ajaib Maddie – berada pada fikiran Spears sepanjang tahun 2017, dengan penyanyi sering mengambil media sosial untuk mengucapkan terima kasih kepada mereka yang membantu keluarganya melalui keseronokan mereka yang menyedihkan.

Pada Disember 2017, dia sekali lagi berkongsi foto dua orang paramedik yang berani yang membantu menyelamatkan nyawa Maddie, memanggil mereka “dua malaikat.”

Foto itu diambil pada Jun lalu di perayaan ulang tahun ke-9 Maddie. Spears menjemput pasangan itu, yang secara heroiknya terjun ke kolam yang sejuk berhampiran rumah Louisiana yang berkongsi dengan suaminya Jamie Watson selepas Maddie merempuh ATVnya ke dalam air.

Kedua-dua mereka bekerja dengan cepat untuk melepaskan Maddie, yang ayahnya adalah bekas Spears Casey Aldridge, dari tali pinggang keledar ATV dan keselamatan. Gadis itu kemudian dimasukkan ke hospital untuk lima hari yang meletihkan.

Dengan gembira, 2018 kelihatan cerah untuk keluarga – dan terutama untuk Maddie, yang akan menjadi kakak besar.

Spears mengumumkan pada akhir Disember bahawa dia dan Watson mengharapkan anak pertama mereka bersama.

Jamie Lynn Spears berkongsi gambar pertama anak perempuan sejak kemalangan ATV

15.15.201700:22