Istri gitaris rock Kristian meninggal selepas melahirkan anak

Pemuzik rock Christian Nathan Johnson meraikan salah satu momen terbaik dalam hidupnya, mengalu-alukan anak perempuannya, Eilee Kate Johnson pada hari Selasa pagi dengan bangga, jawatannya di Instagram.

https://www.instagram.com/p/BV1ycfkB19h

“Eilee memperkenalkan dirinya dengan cepat dan licin, saya seorang kaya!” dia diposting dari akaun Instagramnya, dengan harapan anaknya menjadi hari jadi bahagia.

Johnson adalah gitar dalam mesin Art rock band Kristian, sebuah kumpulan berasaskan Nashville yang baru saja mengeluarkan album minggu lalu.

Tetapi dalam peristiwa yang menyedihkan dan mendadak, isterinya, Megan, tidak akan hidup untuk melihat hari kedua anak perempuannya. Mengikut wawancara rakan sekutu dan rakan Josh Wilson dengan majalah People, kemudian pagi itu Megan Johnson, 31, pergi dari bersemangat dan merawat anaknya yang baru lahir, mengalami komplikasi dan mati dalam satu jam.

Megan and Nathan Johnson
Foto yang dikongsi di GoFundMe Megan dan Nathan Johnson, bersama Eilee gadis baru mereka. Jam selepas foto diambil, Megan Johnson meninggal dunia secara tiba-tiba, sebab yang belum diketahui.Dengan hormat dari Josh Wilson

Dia hanya menghabiskan berjam-jam dengan anak perempuannya, kata Wilson kepada majalah itu. “Tidak ada yang salah sebelum itu,” katanya dilaporkan berkata sambil menambah bahawa datuk neneknya yang baru itu pulang dari hospital, untuk membiarkan pasangan itu berehat dan mengikat masa.

Menurut akaun itu, Megan telah menerima pemindahan jantung tujuh tahun sebelum itu, tetapi kehamilan dan penyerahannya telah dibersihkan sebagai selamat, dan dia dirawat oleh doktor berpengalaman sepanjang.

Jawatan Johnson bahkan membual tentang keadaannya: “Megan adalah / profesional dan terasa hebat. Hati beliau bekerja dengan sempurna sepanjang masa,” tulisnya..

Wilson, yang memberitahu Orang ramai bahawa mereka tidak tahu punca kematiannya yang tepat, kata keluarga diberitahu ia tidak berkaitan dengan hatinya.

Dalam post GoFundMe yang dicipta oleh Wilson untuk mengumpul wang untuk keluarga, rakan sekutu itu berkata sebelum kematiannya, “Megan memegang, memberi makan, dan membongkarkan Eilee kecil. Nathan berkata mereka tidak dapat tidur kerana mereka terlalu teruja. dan pagi. “

Wilson melancarkan pengumpulan dana selepas kematian Megan untuk membantu Johnson mengambil sekurang-kurangnya enam bulan dari lawatan – untuk menjaga bayi yang baru lahir dan menanggung perbelanjaan mereka untuk masa ini.

Dalam tempoh 24 jam pembukaan dana itu, Wilson mencatatkan sambutan hangat, dengan menyatakan mereka telah meningkatkan lebih banyak wang daripada yang dijangkakan.

“Halaman ini telah hidup selama kurang dari 24 jam, anda semua telah mengumpul seperempat juta dolar, saya tidak boleh berhenti menangis, Nathan dan Eilee, kami mencintaimu, Meg, kami merindui anda. Sekali lagi kami menghantar gadis ini ke kolej, “katanya. Pada petang Sabtu, lebih daripada $ 380,000 telah dinaikkan, dan matlamatnya ditetapkan pada $ 400,000.

Dia menceritakan betapa Johnson “menyukai isterinya, Meg. Dia bercakap tentang dia setiap hari. Setengah daripada jawatannya dalam talian adalah tentang ‘boo’, ‘dewi’ nya, ‘kecantikannya’

Wilson menyifatkan kelewatan Megan sebagai pergi “Rumah untuk bersama dengan Yesus,” di halaman GoFundMe dan memberitahu Orang ramai bahawa walaupun berkabung, mereka semua berharap mereka akan bersatu semula dengan Megan suatu hari nanti. Wilson memberitahu HARI INI Megan adalah penderma sumbangan organ dan sejak lulus, organnya membantu menyelamatkan 50 nyawa.

Di halaman Facebooknya sendiri, Josh Wilson menawarkan pencalonan jawatan dalam penghormatan Megan, dan sokongan untuk rakannya Johnson.

Dia juga menyiarkan video dirinya memainkan lagu, “Tuhan Yesus, Datang,” di piano, dan mendedikasikannya kepada Johnson. “Suka kawan kamu,” tulisnya.

Loading...