Isteri Thomas Rhett berkongsi gambar mukanya yang manis untuk ulang tahun ke-2 anaknya

Selamat ulang tahun, Willa Grey!

Pada hari Khamis, Lauren Akins, isteri penyanyi negara Thomas Rhett, mengambil ke Instagram untuk berkongsi tayangan yang penuh memori penuh memori gadis kecil mereka, yang merayakan ulang tahun keduanya.

Foto-foto pengembaraan yang menggembirakan menampilkan Akins dengan Willa Grey sebelum Akins dan Rhett mengadopsi anak sulung mereka dari Uganda pada Mei lalu ini.

“Kebaikan saya Willa Grey, kami tidak pernah berdoa dengan susah payah untuk apa-apa atau sesiapa,” Akins, 27, memaparkan tajuk tayangan slaid.

“Sekarang separuh jalan di seluruh dunia dari mana kami pertama kali bertemu dengan anda berpaling dan anda lebih baik daripada impian saya yang terbaik,” tulisnya.

Thomas Rhett pada bayi yang baru diguna pakai: Hoda merosakkannya!

Jun.02.201702:19

“Tuhan tidak hanya menjawab doa kami selama lebih dari satu tahun ketika anda pulang ke rumah, tetapi dia MENINGGALKAN mereka dengan memberikan kami anda. Saya suka menjadi mama anda & menonton anda bersinar,” kata Akins. “Selamat hari jadi bayi pertama saya, saya suka anda bulan dan bintang saya yang paling berharga.”

Awal minggu ini, Rhett berkongsi foto dari pesta ulang tahun yang bertemakan unicorn bertemakan Willa Grey, menulis, “Saya tidak boleh percaya Willa Gray bertukar 2 minggu ini !! Masa berlalu begitu cepat.”

Hanya tiga bulan selepas mengadopsi Willa Grey, pasangan itu mengalu-alukan anak perempuan keduanya, Ada James.

https://www.instagram.com/p/Ba7yseDlBSx

Kedua-dua kanak-kanak perempuan itu kelihatan berharga kerana mereka bawa dengan bapa mereka untuk gambar Halloween. Willa dan Ada berpakaian seperti lebah dan ayahnya adalah penjaga lebah. Sangat comel!

Di sini berharap Willa Grey menikmati hari istimewanya!