Ibu mempunyai sambutan yang paling melelahkan hingga ke minggu hari salji

Apabila suhu beku dan cuaca bersalji menyapu negara, ramai ibu bapa mungkin merasa seperti mereka dalam filem “Frozen” – atau sekurang-kurangnya mendengar lagu-lagu dari cara Disney filem terlalu kerap.

Odessa Waters, seorang ibu Raleigh, North Carolina, mengambil Facebook untuk melepaskan kekecewaannya, dan video itu pasti menjadikan semua ibu bapa tersenyum tertawa.

Waters, yang mencipta video komedi sering dan menyiarkannya ke laman Facebooknya, memberitahu HARI INI KANAK-KANAK bahawa dia tahu dia tidak boleh menjadi satu-satunya ibu bapa yang terperangkap di rumah, mendengar lagu-lagu dari filem itu untuk kali ke-100 – jadi dia memutuskan untuk membiarkan orang lain melihat dan mendengar kesakitannya dengan penggambaran prestasi anak perempuannya.

Anak perempuan Waters boleh didengari menyanyi hatinya di latar belakang sepanjang video, ketika ibu bertanya soalannya seperti, “Apa nama salji itu?” Dan “Apa nama adik perempuan yang membekukan semua orang pada mulanya?”

Anak perempuannya, tentu saja, tahu semua jawapan kepada soalan ibunya, dan tidak pernah terlepas apabila dia menyanyi dan mengusir nama-nama yang dipersoalkan – Olaf, Elsa, Kristoff, Anna.

Waters membungkus klip videonya dengan memberitahu penonton perasaan sebenarnya mengenai pelakon Frozen.

“Jika saya boleh mencekik beberapa watak kartun, itu akan menjadi mereka. Semua mereka. Saya akan membunuh mereka. Jika saya boleh.”

Video itu berakhir dengan pengakuan ceria dari anak perempuan Waters: “Aww, tolong jangan bunuh Elsa!”

“Saya sangat gembira bahawa video itu mencapai begitu banyak orang. Saya rasa ketawa itu adalah ubat dan ia baik untuk jiwa. Dengan semua perkara yang berlaku di sekeliling kita, sangat baik untuk mengambil satu atau dua kali setiap hari untuk duduk dan ketawa dan berkongsi ketawa. Saya sebenarnya suka Olaf, tetapi jika saya melihatnya sekarang, saya akan menyerang perlawanan – hanya untuk melihat reaksinya, anda tahu? “Waters memberitahu HARI INI.

Nota Editor: Kisah ini pertama kali diterbitkan pada 20 Feb 2015; kami berkongsi lagi kerana ia masih lucu.