Ibu ini bersembunyi di pantri untuk menyelinap beberapa gula-gula adalah kita semua

Adakah anda pernah mendapat perasaan bahawa seseorang sedang menonton anda?

Nah, apabila anda seorang ibu kepada empat kuadrat (atau bilangan anak-anak, benar-benar), seseorang selalu banyak.

Cuma tanya Ashley Gardner dari Pleasant Grove, Utah, yang terpaksa bersembunyi di dalam pantri untuk memecahkan makanan ringan kecemasan … dari tangan yang dicengkeram olehnya empat kanak berumur dua tahun.

“Ayah keluar menyusuri jalan masuk. Ibu sangat memerlukan rawatan untuk melewati sisa malam, “dia mengaku kepada kamera, dengan sangat mengunyah pada Twizzler. (Juga relatable. Siapa yang tidak suka Twizzler?)

“Mereka tidak pernah pergi pergi, mereka mahu semua yang anda miliki!” Dia berseru, sebelum menyedut untuk menunjukkan seorang penyerang yang menggembirakan mengintip di bawah pintu..

BERKAITAN: Ibu dengan tiga kali ganda dan anak kecil menunjukkan rutin tidur malam epik dalam video virus

Gardner memberitahu HARI INI dia fikir ramai boleh berkaitan dengan idea menyayangi anak-anak anda, tetapi juga memerlukan istirahat dari mereka. “Mereka jangan “Saya ingin merawat 15 minit sebelum tidur, dan mereka tidak boleh mempunyai sebilangan gula sebelum mereka tidur … Saya perlu bersembunyi dan mengambil gigitan supaya saya boleh bersedia untuk mereka. “

Pendedahan penuh: Ini bukan kali pertama, sama ada. “Saya pergi beberapa kali sehari untuk mendapatkan makanan untuk mereka, dan saya pasti akan menyelinap apa-apa sebelum saya kembali dengan Cheerios!” Dia berkata dengan ketawa.

Seorang ibu perlu melakukan apa yang perlu dilakukan ibu. Dan banyak commentator dalam talian yang simpatik menyatakan perubahan dalam nada ketika dia manis alamat anak perempuannya di bawah pintu. (Bolehkah kita mengkreditkan gula pasir untuk itu “hi” yang lebih lantang?)

BERKAITAN: Skuad Quad: Pasangan menyambut dua set gadis kembar yang dikandung dengan IVF

Gardner melahirkan dua set anak kembar yang sama pada bulan Disember 2014: Indie, Esme, Scarlett, dan Evie. Beribu-ribu telah mengikuti perjalanan mereka melalui Facebook dan YouTube, di mana Gardner mendokumenkan paras tertinggi, rendah dan kekayaan menaikkan kuadrat.

Dan setelah bergelut dengan ketidaksuburan sebelum akhirnya menghidupkan anak-anak perempuan melalui IVF, dia tidak mengambil apa-apa bahagian dari ibu untuk diberikan, termasuk bahagian-bahagian yang bersembunyi di pantri dengan Twizzlers. “Mereka adalah rahmat terbesar dan terbesar … Keadaan kami adalah unik, tetapi saya tidak akan mengubahnya untuk apa-apa lagi,” katanya.

Skuad Quad: Pasangan menyambut dua set anak perempuan kembar

31 Dis.201402:51

Dua tahun selepas dia dan suaminya berkongsi kisah mereka pada HARI INI, kami gembira melihat gadis-gadis itu kelihatan gembira dan sihat – dan terutama gembira bahawa ibu masih mendapat gula-gula. Lagipun, jika mama tidak gembira, tidak ada yang gembira.