Ia seorang gadis! Molly Sims mengalu-alukan anak kedua, Scarlett May

Molly Sims melahirkan anak keduanya, seorang anak perempuan bernama Scarlett May.

Model berusia 41 tahun itu mengumumkan berita gembira di laman webnya Khamis, menulis, “Kami mengalu-alukan Scarlett May Stuber ke dalam keluarga kami. Hati kami lebih besar dengan anda di sini.”

2015 Vanity Fair Oscar Party Hosted By Graydon Carter - Roaming Arrivals
Getty Images

Sims menambah bahawa Scarlett sedikit dilahirkan pada hari Rabu, 25 Mac.

“Ringan kegembiraan kami seberat 7.7 kilogram dan panjangnya 21 inci. Momma dan bayi baik-baik saja,” tulisnya. “Kami sangat gembira kerana penambahan terbaru akhirnya tiba dan kami sangat teruja kerana kami sekarang adalah keluarga empat!”

Ibunya yang sombong turut berkongsi foto anak perempuannya yang sedang tidur sambil diletakkan di selimut yang memaparkan cetakan bintang merah jambu.

Sims dan suami Scott Stuber, 46, yang mengikat simpulan pada tahun 2011, juga ibu bapa kepada anak lelaki Brooks yang berusia 2 tahun. Malam sebelum pasangan itu menyambut penambahan baru mereka, Sims berkongsi foto manis dengan anaknya, menulis, “Saya ❤️ # diberkati #myfirstbaby #nightmylove.”

Sims pertama kali mengumumkan dia menjangkakan pada bulan September di dalam blog post, dan menyatakan kegembiraan terhadap peranan baru Brooks sebagai abang.

View this post on Instagram

My ❤️#blessed #myfirstbaby #nightmylove

A post shared by Molly Sims (@mollybsims) on

“Saya tidak sabar-sabar untuk melihat kehidupan seperti ibu kepada anak kecil dan bayi baru lahir, dan saya tidak sabar untuk melihat Brooks sebagai abang kepada Bayi # 2!” dia menulis.

“Saya hanya tahu bahawa dia akan menjadi sangat berhati-hati, jika ia seorang gadis, dia akan menjadi penyokong dan penyokongnya yang terbesar dan jika dia seorang lelaki, saya tahu mereka akan menjadi kawan terbaik, sentiasa mendapat pengembaraan bersama.”